Monday, March 18, 2024
14.4 C
Calgary

بازگشایی یکی از بزرگترین‌ پارک‌های تیوب سواری غرب کانادا در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر به اسکی یا اسنوبورد علاقه‌مند نیستید، می‌توانید به شیوه دیگری بر روی تپه‌های پر برف WinSport’s Canada Olympic پرواز کنید.

در حال حاضر بلیت‌های مخصوص تیوب سواری به صورت رسمی به فروش می‌رسند و قرار است این مجموعه هیجان‌انگیز در تاریخ ۱۸ دسامبر، روز شنبه، افتتاح گردد.

این محوطه تیوب سواری که در پارک WinSport’s Canada Olympic قرار دارد، دارای هشت مسیر، فرش جادویی اختصاصی و مسیری برای ملحق شدن چند تیوب به یکدیگر برای پایین رفتن به صورت همزمان است و در صورت مساعد بودن آب و هوا می‌توان از این تفریحات پرهیجان لذت برد.

این پارک در تپه اصلی واقع شده است و تیوب سواران می‌توانند از سرویس‌های بهداشتی این منطقه استفاده کنند.

لازم به ذکر است که WinSport‌ در برنامه معافیت از محدودیت‌ها شرکت می‌کند و افراد بالای ۱۲ سال که قصد دارند از امکانات این مجموعه بهره‌مند شوند باید مدرک واکسیناسیون خود را نشان دهند.

هزینه بلیط‌های دو ساعته صبح و بعد از ظهر به ترتیب ۲۰ دلار و ۲۵ دلار است. از ۱۷ ژانویه نیز بلیط‌های عصرهای جمعه ۱۵ دلار خواهد بود. بلیط‌های روزهای جمعه از ۳ ژانویه برای ساعت ۴ تا ۶ بعد از ظهر و ۶:۳۰ تا ۸:۳۰ عصر فروخته خواهند شد.

از تیوب سواران خواسته می‌شود برای دریافت بلیط‌های خود از باجه ۴۵ دقیقه قبل از زمان تعیین شده در منطقه حضور داشته باشند. دسترسی به پارک نیز ۱۰ دقیقه قبل از شروع زمان شما فراهم می‌شود.

قرار است این پارک در روزهای شنبه، یکشنبه و جمعه‌های انتخابی در فصل زمستان، روزانه از ۱۸ دسامبر تا ۲ ژانویه فعال باشد. این مجموعه دارای زمان‌بندی ۱۰ صبح، ۱۲:۳۰ بعد از ظهر و ۳:۳۰ بعد از ظهر است.

زمان: شنبه‌ها، یکشنبه‌ها و جمعه‌های انتخابی در فصل زمستان و روزانه از ۱۸ دسامبر تا ۲ ژانویه

ساعت: زمان‌بندی این مجموعه به این ترتیب است: ۱۰ صبح، ۱۲:۳۰ بعد از ظهر و ۳:۳۰ بعد از ظهر و ۴ بعد از ظهر و ۶:۳۰ بعد از ظهر در روزهای جمعه

مکان: WinSport’s Canada Olympic Park (88 Canada Olympic Road SW, Calgary)

هزینه: هم اکنون بلیط‌ها برای فروش موجود هستند: ۲۰ دلار برای تیوب ‌سواری در صبح و ۲۵ دلار برای بعد از ظهرهای تعطیلات آخر هفته، ۲۵ دلار در فصل تعطیلات و ۱۵ دلار در بعد از ظهرهای جمعه

منبع: Dailyhive