Friday, March 29, 2024
-6.5 C
Calgary

لغو 15 درصد از پروازهای WestJet در سال 2022

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر برای پروازهای آتی خود بلیت WestJet تهیه کردید احتمالا باید در برنامه‌هایتان بازنگری کنید، زیرا 15 درصد از پروازهای سال آینده این شرکت لغو خواهد شد.

در تاریخ 30 دسامبر هری تیلور، رئیس و مدیرعامل موقت WestJet، از لغو قابل‌توجه پروازها طی سه روز گذشته و تاثیر منفی آن بر وضعیت شرکت در آینده گفت.

در این اطلاعیه آمده: “همزمان با تلاش‌ برای تثبیت فعالیت‌ها‌ و ارائه خدمات درخور به مشتریان با شرایطی دشوار مواجه شدیم و بابت آن متاسفیم. ما نتوانستیم شیوع سریع اومیکرون و تاثیر آن بر وضعیت کارمندان و فعالیت‌های خود را پیشبینی کنیم؛ از طرفی ورود هوای قطبی به غرب کانادا و کاهش جهانی نیروی کار شرایط را سخت‌تر کرد.”

بگفته مسئولان WestJet هرچند آن‌ها قصد استخدام مجدد هزاران کارمند را داشتند اما شیوع سویه اومیکرون باعث شده این برنامه اجرایی نشود. از اینرو حدود 15 درصد پروازها‌ی برنامه‌ریزی شده تا تاریخ 31 ژانویه سال آینده لغو یا ادغام خواهند شد.

تمام مشتریان WestJet که پروازهایشان تحت تاثیر این تصمیم قرار گرفته بزودی در جریان تغییرات قرار می‌گیرند.

براساس اطلاعیه‌ خبری شرکت آن دشته از مشتریان که پروازهایشان بیش از 90 دقیقه جابجا شده یا بیش از یک مورد توقف‌ اضافی در طول مسیر دارند می‌توانند هزینه بلیت را از شرکت طلب کنند. همچنین از مشتریان خواسته شده تا پیش از تماس مستقیم تا جای ممکن اطلاعات لازم را از طرق مجازی بدست آورند. البته امکان رزرو تماس تلفنی از طرف شرکت هم وجود دارد.

تیلور در بخش دیگر سخنانش خواستار ارائه کمک‌های فدرال و استانی بیشتر به شرکت‌های هواپیمایی شد تا در شرایط کنونی بتوانند جلوی آسیب‌های بیشتر را بگیرند.

منبع: Daily Hive