Thursday, March 28, 2024
-1 C
Calgary

سفر بسیار لوکس با قطار در کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

سفر با قطار همیشه جذاب بوده، اما اگر مسیر آن از میان مناظر و چشم‌اندازهای تماشایی بگذرد بیادماندنی‌تر هم خواهد شد.

نویسندگان CN Traveler با بررسی مسیرهای ریلی لوکس دنیا بهترین‌ها را انتخاب کرده‌اند. در این بین دو نماینده کانادا Royal Canadian Pacific و Rocky Mountaineer بترتیب در رتبه‌های چهاردهم و دوم قرار دارند.

در ادامه با این دو مسیر رویایی کانادا آشنا می‌شویم.

Royal Canadian Pacific

این قطار فوق لوکس با طراحی کلاسیک به قلعه‌ای باشکوه شباهت دارد. واگن‌های آن بین سال‌های 1916 تا 1931 ساخته شده و مسافران بسیار مشهوری چون پادشاه جورج ششم و ملکه الیزابت مسافر آن بوده‌اند. پس مطمئن باشید هیچ چیزی کم ندارد!

واگن‌های هشت‌نفره قطار با لوکوموتیو نسل نخست و دیزل-الکتریک کشیده می‌شوند و به سرویس‌های غذاخوری نقره‌، میزهای چوبی، صندلی‌های بروکاتی، دیوارهای روکش شده با چوب گردو Circassian و منبت‌کاری‌های روسی چشم‌نواز مجهز هستند.

شما همین حالا می‌توانید با مراجعه به وبسایت Royal Canadian Pacific به اینجا و پرداخت حداقل 11,500 دلار در صف انتظار سفر با این قطار لوکس قرار بگیرید.

Rocky Mountaineer

این قطار بخاطر داشتن واگن‌هایی با سقف شیشه‌ای شهرت داشته و از میان برخی از دیدنی‌ترین مناظر کوهستان راکی می‌گذرد. مهمانداران قطار بسیار خوش‌برخورد هستند و خدمات را به بهترین نحو در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

قطار Rocky Mountaineer جاذبه‌ای جهانی محسوب می‌شود و علاقه‌مندان را از سراسر دنیا به سوی خود جلب می‌کند. غذاهای سرو شده در طول سفر بسیار خوشمزه و باکیفیت هستند و با مواد اولیه بومی تهیه می‌شوند. بعلاوه اتمسفر بسیار دوستانه و اجتماعی دارد.

قیمت بلیت این قطار برای سفری جادویی میان بریتیش‌کلمبیا و آلبرتا از 1,995 دلار آغاز می‌شود.

منبع: Daily Hive