Friday, April 26, 2024
8 C
Calgary

افزایش پروازهای WestJet از آلبرتا به دیگر شهرهای کانادا و اروپا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بنابر اعلام شرکت هواپیمایی WestJet پروازهای آن‌ها بین آلبرتا و دیگر مقصدهای کانادا و اروپا افزایش می‌یابد و به آمار پیش از پاندمی نزدیک خواهد شد.

بر این اساس تعداد پروازهای WestJet در شلوغ‌ترین روزهای تابستان از مبدا کلگری و ادمونتون روزانه 180 مورد خواهد بود که به 35 مقصد داخلی، 16 مقصد در ایالات‌متحده و 8 مقصد بین‌المللی روانه می‌شوند.

جان وتریل، مدیر ارشد تجاری WestJet، در اینباره گفت: “پس از دو سال پرچالش خوشحالیم که آلبرتا در صدر استان‌های کانادا از نظر بهبود صنعت گردشگری و سفر قرار گرفته است.”

شرکت هواپیمایی WestJet قصد دارد پروازهای خود بر فراز اقیانوس آتلانتیک را نیز افزایش دهد. به این ترتیب سفرهای گردشگری بین آلبرتا و اروپا به 43 درصد آمار سال 2019 خواهد رسید و مسیرهای جدید و سفرهای بدون توقف به لندن، گاتویگ، پاریس و دابلین هم برقرار می‌شود.

همزمان دسترسی شهروندان آلبرتا به شهرهای استان و دیگر نواحی کانادا نیز راحت‌تر می‌شود. به این ترتیب در روزهای اوج WestJet تعداد 43 سفر داخلی، 23 سفر به ایالات‌متحده، 16 سفر به منطقه کارائیب و 8 سفر به مقصدهای اروپایی انجام می‌دهد و تا 94 درصد پروازهای پیش از پاندمی احیا می‌شود.

بنابر اعلام WestJet در طول تابستان تعداد سفرهای آن‌ها در استان 88 درصد افزایش خواهد یافت.

طی تابستان وضعیت ارائه خدمات WestJet در آلبرتا به این صورت است:

  • کلگری: 142 پرواز روزانه، 35 پرواز داخلی، 16 پرواز به ایالات‌متحده و 8 پرواز به مقصدهای بین‌المللی
  • ادمونتون: 38 پرواز روزانه، 15 پرواز داخلی و دو پرواز به ایالات‌متحده
  • Grande Prairie: چندین پرواز روزانه به کلگری و ادمونتون
  • Fort McMurray: چندین پرواز روزانه به کلگری و ادمونتون
  • Lethbridge، Lloydminster، Medicine Hat: چندین پرواز روزانه به کلگری

شرکت WestJet بعنوان بخشی از برنامه تابستانی خود پروازهای بدون توقف بین کلگری و بوستون را از تاریخ 30 جون 2022 آغاز می‌کند. همچنین قصد دارد ارائه خدمات خود به 16 مقصد محبوب خارجی را دوباره از سر بگیرد.

منبع: Daily Hive