Thursday, April 25, 2024
7.6 C
Calgary

برنده جایزه 30 میلیون دلاری Lotto Max از تورنتو

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پاتریک هیل 56 ساله از شهر تورنتو برنده قرعه‌کشی Lotto Max در تاریخ 4 فوریه به ارزش 30 میلیون دلار شده و قصد دارد در اولین فرصت بازنشسته شود!

او در گفت‌وگو با Ontario Lottery and Gaming Corporation (OLG) گفت: “ساعت 6 عصر در حال چک کردن چند بلیت بخت‌آزمایی بودم و آن‌ها را با اعداد برنده در وبسایت OLG.ca مقایسه کردم. بلافاصله پس از آنکه ارقام برنده را دیدم همسر خود را بیدار کرده اما او باور نمی‌کرد و من مدام تکرار می‌کردم برنده بخت‌زمایی شدم!”

بگفته هیل اعلام این خبر به دوستان و اعضای خانواده تجربه‌ای احساسی بود و به آن‌ها اطمینان داده این پول شخصیت او را تغییر نخواهد داد.

ازجمله برنامه‌های هیل پس از برنده شدن جایزه 30 میلیون دلاری بازنشستگی فوری، خرید خانه جدید، اتومبیل جدید و کمک به دیگران است.

او در اینباره گفت: “اگر به دیگران کمک نکنی هیچ کاری در زندگی انجام ندادی. هیچ چیز در زندگی تا این حد ارزشمند نیست. این جایزه من را تغییر نمی‌دهد و به من این امکان را خواهد داد تا به دیگران کمک کنم. حال این فرصت را دارم تا قلبی بزرگتر داشته باشم.”

او در ادامه اظهار داشت که قصد دارد با خانواده خود به سراسر کانادا سفر کند و سپس آرزوی خود برای تبدیل شدن به مخترع را دنبال می‌کند.

بگفته OLG این بلیت از جایگاه Petro Canada در جاده Don Mills واقع در North York خریداری شده است.

منبع: Global News