Friday, March 29, 2024
-6.9 C
Calgary

پرواز از کلگری به Kelowna، ارزان‌تر از یک باک بنزین

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

افزایش قیمت سوخت باعث شده تا سفرهای هوایی بیش از گذشته مقرون بصرفه شوند.

برای مثال هم‌اکنون می‌توانید بلیت پرواز رفت و برگشت از کلگری به Kelowna شرکت Flair Airlines در جون امسال را به قیمت 49.30 دلار (بدون احتساب مالیات و هزینه‌های دیگر) خریداری کنید.

با حتساب رقم 1.697 دلار برای هر لیتر بنزین و اینکه باک اتومبیل شما 45 لیتر باشد هزینه پر کردن آن 76.37 دلار خواهد شد. بنابراین رقم 49.30 دلار بسیار کمتر از هزینه پر کردن باک سوخت بسیاری از خودروهاست!

هزینه بلیت رفت و برگشت کلگری به Kelowna شرکت هواپیمایی Lynx Air نیز 98 دلار بوده و این رقم برای شرکت West Jet به 118 دلار می‌رسد. چنانچه هزینه پر کردن باک خودرو هنگام برگشت را نیز در نظر بگیریم باز هم سفر با هواپیما ارزان‌تر تمام خواهد شد!

باید توجه داشت که هنگام حضور در Kelowna باید برای رفت‌وآمد اتومبیل کرایه کرد اما می‌توان بیشتر مسیرها را پیاده، با کرایه دوچرخه و یا تاکسی طی کرد. همچنین بسیاری از شرکت‌های مسافرتی خدمات تاکسی از هتل به بسیاری از مزارع شراب را به گردشگران ارائه می‌دهند.

چگونه بلیت تهیه کنیم

  1. به Google Flights رفته یا از وبسایت Flair Airlines، Lynx Air یا WestJet دیدن کرده و پرواز مدنظر خود را بیابید
  2. کلگری و Kelowna را بترتیب بعنوان مبدا و مقصد سفر خود انتخاب کنید
  3. تاریخ مدنظر خود را انتخاب و ارزان‌ترین سفر را بخرید

به یاد داشته باشید که شرکت‌های هواپیمایی ارائه‌دهنده سفرهای ارزان‌قیمت اجازه حمل بار زیاد را نمی‌دهند؛ با اینحال به سادگی می‌توان بسیاری از لوازم اضافی را کنار گذاشت و با هزینه کمتر و چند کوله کوچک به Kelowna سفر کرد.

اگر بدنبال پروازها بیشتر هستید در وبسایت شرکت‌های هواپیمایی ثبت‌نام کرده و آن‌ها را دنبال کنید تا از آخرین قیمت‌ها و تخفیف‌های 20، 40 و 60 درصدی باخبر شوید.

منبع: Daily Hive