Monday, April 22, 2024
8.1 C
Calgary

معرفی بهترین هتل‌‌های کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کانادا یکی از زیباترین کشورهای دنیاست و برخی از بهترین هتل‌های جهان را در آن پیدا خواهید کرد. فرقی نمی‌کند در شهری بزرگ یا دل جنگل باشید، در هر حالت اقامتگاهی تماشایی منتظر شماست.

در ادامه با برخی از بهترین هتل‌های کانادا آشنا می‌شویم.

بریتیش‌کلمبیا

Clayoquot Wilderness Lodge

این اقامتگاه مهمانان خود را تا جای ممکن به دل طبیعت تماشایی و زیبای بریتیش‌کلمبیا می‌برد. اتاق‌ها شباهت زیادی به کمپ دارند اما هر نوع امکانات رفاهی را در آن‌ها پیدا می‌کنید. این مجموعه از بیست و پنج چادر با دکوراسیون مدرن تشکیل شده که کاملا دنج و دلنشین هستند.

حتما پیش از سفر برای رفتن به Healing Grounds Spa نیز برنامه‌ریزی کنید. بعلاوه از دیگر جاذبه‌های تفریحی آن می‌توان به کانو، تور هلیکوپتر و تیراندازی با کمان اشاره کرد.

The Wickaninnish Inn

این مقصد لوکس در Tofino بریتیش‌کلمبیا و درست کنار سواحل صخره‌ای و بکر Chesterman Beach قرار دارد. The Wick محلی عالی برای گشت‌وگذار در طبیعت همراه با بهره‌مندی از امکانات رفاهی است.

این هتل صاحب غذاخوری The Pointe Restaurant با منویی کامل از غذاها و خوردنی‌های لذیذ نیز هست.

ازجمله امکانات رفاهی و ورزشی مجموعه می‌توان به Ancient Cedars Spa، مرکز بدنسازی و کلاس‌های خصوصی یوگا اشاره کرد.

The Fairmont Pacific Rim

مجموعه Fairmont Pacific Rim با نمای مرمری و لوکس آن را باید جواهری در شهر ونکوور بنامیم. سالن لابی آن جزو بهترین‌ها در شهر بوده و برخی از بهترین سوشی‌ها و نوشیدنی‌های گوارای را می‌توان در Creative Beverage Grant Sceney آن یافت.

در کنار آن بار شراب Giovane قرار دارد که شما را به دنیایی جدید برده و در طبقه بالا رستوران رویایی Botanist منتظر شماست.

شما می‌توانید در Willow Stream Spa برخی از زیباترین مناظر Lower Mainland را هنگام ماساژ تماشا کنید. اتاق‌های متعدد و متنوع هتل بهترین محل برای فرار از شلوغی و دغدغه‌های شهر هستند.

Oak Bay Beach Hotel

Oak Bay Beach Hotel در ویکتوریا از نظر CN Traveler بهترین هتل کاناداست.

قرار گرفتن این مجموعه در منطقه دیدنی Oak Bay و داشتن استخرهای معدنی و جکوزی‌های متعدد به شما این امکان را می‌دهند تا هنگام استراحت از زیباترین مناظر ممکن لذت ببرید.

همچنین Beachhouse، تنها اسپای ساحلی ویکتوریا، در آنجا قرار دارد. در این اسپا لذت تماشای امواج اقیانوس و سواحل دیدنی در زمان بهره‌مندی از بهترین امکانات درمانی بسیار لذت‌بخش است.

غذاهای هتل نیز بی‌نظیر هستند و از Faro Handcrafted Pizza & Tasting Room تا Snug Pub و The Dining Room را در بر می‌گیرند.

Sparkling Hill Resort

در اینجا می‌توان حس سوییس را در تپه‌های Okanagan و درست در بالای پارک استانی Ellison تجربه کنید. اقامتگاه Sparkling Hill نام خود را بخاطر استفاده از کریستال‌ در جای جای مجموعه به عاریت گرفته است.

گل سرسبد هتل استخر آن بوده که به شما امکان شنا در زیر آسمان کریستالی و مناظر تماشایی اطراف را می‌دهد.

Four Seasons Whistler

هتل لوکس Four Season بسیاری از گردشگرانی که از سراسر دنیا به Whistler می‌آیند را در اتاق‌های کلبه مانند خود جای می‌دهد. سوییت‌های هتل بسیار بزرگ بوده و برخی از بهترین استخرها و جکوزی‌های Whistler در آن‌ها خواهید یافت.

غذاهای هتل نیز متنوع هستند و از Braudwood Tavern تا Sidecuy Steakhouse را می‌توان در منو یافت.

آنتاریو

The 1 Hotel

جدیدترین هتل لوکس تورنتو استایل لوکس و طراحی پایدار را با هم ادغام کرده تا محیطی دنج با اتاق‌های تماشایی و مملو از حس‌وحال طبیعت را تدارک ببیند. بعلاوه اولین هتل 1 Hotel در کانادا منزلگاه Harriet’s Rooftop نیز هست.

این هتل تماشایی در مناظر تورنتو غرق شده و از آنجا می‌توان CN Tower و آسمانخراش‌های شهر را دید.

The Hazelton Hotel

این ملک OG Yorkville همچنان جذابیت خود را مثل روز اول حفظ کرده و با قدم گذاشتن در لابی مرمرین آن بلافاصله لوکس بودن را تجربه می‌کنید.

در تمام بخش‌های هتل، از رستوران ONE گرفته تا اتاق‌های آن، می‌توان توجه به جزئیات را دید.

حریم خصوصی نیز در هتل به خوبی رعایت شده و برخی از زیباترین مناظر را از پنجره‌های اتاق‌ها قابل تماشا کردن هستند. راستی اسپا هتل که محصولات لوکس شرکت سوییسی Valmont در آن استفاده می‌شود را از دست ندهید.

Shangri-La Toronto

این هتل به سبک آسیایی طراحی شده و شبیه به هیچ ساختمان دیگر شهر نیست. Shangri-La Toronto در قلب شهر تورنتو و فاصله‌ای اندک از Queen Street West قرار دارد.

در این هتل می‌توان زیبایی‌های معماری مدرن را به بهترین شکل دید و اتاق‌های آن با الهام از فلسله زن آسایش را به ارمغان می‌آورند.

از پنجره‌های شیشه‌ای و بزرگ هتل مناظر شهر به بهترین شکل قابل مشاهده هستند. راستی Miraj Hammam Spa با حس و حال خاورمیانه‌ای آن را فراموش نکنید.

Pillar and Post Inn & Spa

چهره کلبه‌های روستایی در ترکیب با طراحی لوکس را می‌توان در این هتل که نزدیک دریاچه نیاگارا قرار دارد تجربه کرد. هتل پنج‌ ستاره Pillar and Post Inn & Spa از زمان بازگشایی در سال 1970 جزو جاذبه‌های اصلی منطقه محسوب می‌شود.

این هتل پس از بازسازی منزلی قدیمی متعلق به قرن نوزدهم بازگشایی شد و عناصر سنتی را می‌توان با تماشای تیرهای چوبی در لابی هتل به زیباترین شکل دید.

برای خوردن چای عصرگاهی به Prince of Wales Drawing Room رفته و حتما سری به 100 Fountain Spa هم بزنید.

Langdon Hall Country House Hotel & Spa

یکی دیگر از هتل‌های باشکوه کانادا در کمبریدج، درست در فاصله 90 دقیقه‌ای از نیاگارا، و در بنایی تاریخی و زیبا جای گرفته است.

اتاق‌های هتل بسیار گرم و دلنشین هستند و دکور کاملا شیک آن شما را مجذوب خود خواهد کرد.

حتما برای قدم زدن به باغ‌های زیبا و شمشادهای هرس‌شده آن که برخی از سبزیجات و گیاهان مصرفی رستوران در آن‌ها کشت می‌شود، بروید. این ملک زیبا همچنین دارای یک اسپا و استخر هم هست که آن را برای فصل تابستان کاملا ایده‌آل می‌کند.

JW Marriott the Rosseau Muskoka Resort & Spa

هتل لوکس ماریوت در دل طبیعت بی‌نظیر ساحل Lake Rousseau و فاصله دو ساعته از تورنتو قرار دارد.

ظرافت را می‌توان در تک تک عناصر و بخش‌های هتل و نماهای مرمرین آن دید. محیط هتل کاملا خانوادگی بوده و با داشتن استخر و امکانات تفریحی متعدد شما را سرگرم خواهد کرد. بعلاوه همیشه فرصت آن را خواهید داشت تا با یک گیلاس شراب و هنگام خوردن غذاهای خوشمزه در Italian Teca یا Muskoka Chophouse از مناظر تماشایی اطراف لذت ببرید.

کبک

Manoir Hovey

این هتل زیبا در ساحل Lake Massawippi و در یک ملک متعلق به قرن نوزدهم با طراحی رمانتیک و آنتیک بنا شده است.

هتل پنج ستاره Manoir Hovey دارای 36 اتاق بزرگ بوده که در ساختمان اصلی و بناهای اقماری آن قرار دارند.

این هتل باشکوه منزلگاه رستوران مشهور Le Hatley نیز هست که برخی از بهترین غذاهای کبک را در منو خود داشته و بسیاری از مواد اولیه آن در باغ‌های هتل کشت می‌شوند.

در کنار تمامی اینها نباید مجموعه اسپا سه‌طبقه با استخر زیبایش را فراموش کرد.

Auberge Saint-Antoine

این هتل بیشتر به موزه‌ای بزرگ در قلب بندر تاریخی شهر کبک شباهت دارد که صدها اثر هنری فرانسوی و بریتانیایی در آن نگهداری می‌شود.

ساختمان اولیه هتل در سال 1687 ساخته شده و شما می‌توانید علاوه بر تجربه قدم زدن در دل تاریخ برخی از خوشمزه‌ترین غذاها را در رستوران چهار ستاره آن میل کنید.

Fairmont Queen Elizabeth

هتل Fairmont Queen Elizabeth از سال 1958 بازگشایی شده اما بخوبی می‌توان تاثیر بازسازی‌های اخیر را در چهره آن دید.

https://www.accorhotels.com/A567

لابی لوکس و بزرگ هتل کافی‌شاپ Krema را در خود جای داده که برخی از بهترین لاته‌های شهر را سرو می‌کند.

اتاق‌ها و سوییت‌های تماشایی این هتل لوکس بهترین مکان برای اقامت در شهر هستند. بعلاوه می‌توان در Moment Spa خستگی خود را به کل فراموش کنید. این هتل در فاصله نزدیک Rue St. Catherine و مراکز خرید بزرگ شهر قرار دارد.

Fairmont Le Chateau Frontenac

اگر هتلی با ظاهر فانتری همچون قلعه‌های دیزنی می‎‌خواهید باید به ساحل رودخانه St. Lawrence در شهر کبک رفته و در Fairmont Le Chateau Frontenac اقامت داشته باشید.

این هتل تاریخی یکی از محبوب‌ترین سوژه‌های عکاسی در جهان است. اتاق‌های بزرگ با دکوراسیون کلاسیک و مدرن تجربه‌ای آرام و دلنشین را تضمین می‌کنند.

آلبرتا

Fairmont Banff Springs

بدون شک Fairmont Banff Springs بیش از دیگر هتل‌های نوشتار جادویی بوده و جزو نفیس‌ترین املاک بازسازی شده در کل کشور است. حس بودن در Castle In The Rockies را نمی‌توان به هیچ وجه در هتل‌های مدرن و امروزی تجربه کرد.

تماشای مناظر بی‌نظیر کوهستان راکی هنگام نوشیدن چای در Rundle Bar با اتاق رمز‌آلود پشت کتابخانه آن بسیار لذت‌بخش است.

در کنار اینها استخرهای شنا و معدنی در Willowstream Spa نیز منتظر پذیرایی از میهمانان هستند.

Fairmont Chateau Lake Louise

با 45 دقیقه رانندگی از Fairmont Banff Springs به یکی دیگر از نگین‌های کانادا در مکانی نفس‌گیر و خارق‌العاده می‌رسید.

تصاویر این هتل بیش از هرکجای دیگر در اینستاگرام منتشر شده و نام خود را از دریاچه لوییز گرفته است.

پنجره‌های عظیم و قوسی‌شکل Fairview Bar & Restaurant به بهترین شکل نور خورشید و زیبایی‌های طبیعت اطراف را نشان می‌دهند.

Newfoundland

Fogo Island Inn

این هتل برای مسافران ماجراجو طراحی شده و شما را به دنیایی خارق‌العاده می‌برد

پنجره‌های اقامتگاه لوکس و اوانگارد Fogo Island به دریا و ساحل صخره‌ای جزیره باز می‌شوند و می‌توان ساعت‌ها به تماشای زیبایی‌های اطراف نشست و آرامش گرفت.

هرکدام از 29 اتاق هتل با عناصر خاص و بومی طراحی شده و در زمان اقامت می‌توان به گشت‌وگذار در طبیعت، تماشای حیات‌وحش بی‌نظیر آن، پیاده‌روی و رفتن به تورهای دریایی پرداخت.

ساسکاچوان

The James Hotel

ین هتل شیک با طراحی مدرن خود برای کسانی که عاشق اینستاگرام هستند بمانند استودیو عکاسی عمل می‌کند. اتاق‌های بزرگ آن به رودخانه دیدنی و زیبای South Saskatchewan باز می‌شوند تا نسیم خنک و دل‌انگیز آن وارد شود.

بعلاوه غذاها و نوشیدنی‌های هتل با وجود James Lobby Bar همیشه آماده هستند و منو کامل کوکتل‌ها و اسنک‌های آن شما را هرگز پشیمان نمی‌کند.

The Hotel Saskatchewan, Autograph Collection

هتل دیدنی Saskatchewan در بنایی تاریخی در Victoria Avenue رجینا واقع شده و حس‌وحال ساختمان‌های باشکوه پاریس را منتقل می‌کند. طراحی کلاسیک مدرن هتل علاوه بر نمای تماشایی آن در اتاق‌ها و اسپا نیز قابل مشاهده است.

شما می‌توانید روز خود را در هتل با یک فنجان قهوه در Café Royal شروع کرده و سپس صبحانه را در سالن ناهارخوری میل کنید. راستی رفتن به لابی Circa 27 Lounge خودش تجربه‌ای بیادماندنی خواهد بود.

نوااسکوشا

Muir Hotel

هتل جدید Muir با امکانات رفاهی متعدد درست در ناحیه ساحلی شهر قرار گرفته و برخی از زیباترین مناظر را در خود جای داده است.

مبلمان و دکوراسیون هتل بی‌نظیر بوده و بخشی از Autograph Collection ماریونت هستند. شما می‌توانید رنگ سبز روشن در ترکیب با عناصر چوبی را در جای جای هتل ببینید.

خوردن غذا در Restaurant Drift که جزو بهترین‌های شهر بوده و غذاهای محلی با مواد بومی نوااکوشیا را سرو می‌کند نیز تجربه‌ای فراموش‌نشدنی است.

Cabot Cape Breton

بدون شک این هتل یکی از بهترین زمین‌های گلف دنیا را در خود جای داده است. هتل Cabot Cape Breton درست در ناحیه ساحلی Inverness و در دل زیبایی‌های طبیعی این منطقه قرار دارد.

در کنار 72 اتاق باشکوه این هتل 19 ویلا لوکس و سه رستوران برای سلیقه‌های گوناگون نیز تدارک دیده شده است. بعلاوه می‌توان با یک پیاده‌روی مختصر از هتل به دهکده مجاور رفت و در آن به گشت‌وگذار پرداخت.

New Brunswick

The Algonquin Resort St. Andrews by-the-Sea, Autograph Collection

در این هتل شکوه اقامت در ساحل به اوج خود می‌رسد. در اینجا می‌توان بهترین تجربه از طبیعت آتلانتیک را در کنار امکانات رفاهی لوکس و در اتاق‌هایی با دکوراسیون مدرن تجربه کرد.

دوستداران گلف در این اقامتگاه به یکی از بهترین زمین‌ها دسترسی دارند اما اگر جزو آن‌ها نیستید می‌توانید به اسپا و استخر روباز و تماشایی هتل رفته، از باغ آن دیدار کنید یا جاذبه‌های تاریخی شهر را ببینید.

Yukon

Tincup Wilderness Lodge

این اقامتگاه دلنشین در قلمرو Yukon در پارک ملی Kluane و ساحل Tincup Lake قرار دارد و میهمانان آن در دل طبیعت تماشایی و مناظر بی‌نظیر کوهستان Ruby Range غرق می‌شوند.

در اینجا امکانات رفاهی و تفریحی بسیار یافت می‌شود که ازجمله آن‌ها می‌توان به سونا چوبی و جکوزی عالی هتل اشاره کرد.

این هتل بیشتر به یک کلبه باشکوه و دنج شباهت دارد که از اواسط ماه جون تا اواسط ماه سپتامبر پذیرای میهمانان است. البته تعداد اتاق‌های قابل‌ رزرو آن در طول هفته محدود هستند. شما می‌توانید با هواپیمای آبی یا هلیکوپتر به این مقصد رویایی بروید.

منبع: Daily Hive