Tuesday, April 23, 2024
4.7 C
Calgary

اعتبار هدیه Rogers، حتی اگر جزو مشتریان آنها نیستید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر مستقیما کاربر Rogers نیستید نیز شانس آن را دارید پس از قطعی گسترده شبکه این شرکت از اعتبار هدیه و رایگان بهره‌مند شوید.

بر این اساس برخی ارائه‌دهندگان خدمات و فروشندگان Rogers این اعتبار را ارائه می‌دهند.

اوایل ماه جاری دسترسی مشتریان Rogers در سراسر کشور به اینترنت، خدمات تلفن، خدمات اورژانس و حتی سرویس‌های اعتباری و نقدی بانک‌ها با مشکل مواجه شد.

در پاسخ به این اختلالات گسترده شرکت Rogers یک اعتبار هدیه پنج روزه برای مشتریان متضرر در نظر گرفت.

در ادامه با برخی شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات آشنا می‌شویم که مشتریان آن‌ها نیز می‌توانند این اعتبار هدیه را دریافت کنند.

Fido

پس از بروز اختلالات گسترده شرکت Fido بر لزوم جلب اعتماد مشتریان تاکید کرد.

مشتریان Fido بصورت اتوماتیک پنج روز خدمات هدیه، با توجه به سرویس ماهانه خود، دریافت می‌کنند.

Chatr

شرکت Chatr نیز با انتشار پستی مشابه اعلام کرد مشتریان آن‌ها از پنج روز خدمات هدیه بهره‌مند می‌شوند.

Oxio

مشتریان Oxio در آنتاریو پنج روز خدمات دریافت خواهند کرد اما این اعتبار برای مشتریان دیگر استان‌ها لحاظ نمی‌شود.

Oxio در بریتیش‌کلمبیا، آلبرتا، ساسکاچوان یا مانیتوبا از خطوط Rogers استفاده نمی‌کند، بنابراین بگفته مسئولان شرکت سرویس آن‌ها در این نواحی دچار اختلال نشده است.

فرانسیس کارو، موسس و مدیرعامل Oxio، در اینباره گفت: “ما در حال حاضر براساس تعرفه TPI مشغول مذاکره با Rogers هستیم. این یک سند قانونی بوده که توسط CRTC (رادیو، تلویزیون و مخابرات کانادا) تنظیم شده تا برای ما بعنوان مشتری Rogers درباره موضوع اعتبار امکان مذاکره وجود داشته باشد. چنانچه بتوانیم بیشتر از آنچه قبلا به مشتریان ارائه شده پول دریافت کنیم مبالغ اضافی را نیز به کاربران تخصیص می‌دهیم زیرا حق آن‌هاست.”

Tbaytel

شرکت Tbaytel Mobility یک اعتبار فعال برای بهره‌مندی از سه روز خدمات در نظر گرفته است. این اعتبار به آن دسته از مشتریان که هزینه خدمات را از پیش‌تر پرداخت کرده‌اند تعلق می‌گیرد.

در وبسایت Tbaytel آمده: “این اعتبار بصورت خودکار در فاکتور ماه آگست مشتریان لحاظ می‌شود و نیازی به تماس با شرکت نیست. این تصمیم براساس آن گرفته شده که شبکه‌ فیبر نوری و فیزیکی در زمان اختلال همچنان اینترنت را بصورت WiFi و ثابت در اختیار کاربران و بیزینس‌ها قرار داده و به همین دلیل تاثیر قطعی به نسبت سایر نقاط کشور کمتر بود.”

Taksavvy

این شرکت ارائه خدمات اینترنت به مشتریان خود اعلام کرده بطور مستقیم به حساب‌های Teksavvy یک اعتبار هدیه پنج روزه اختصاص می‌دهد.

در ایمیل ارسالی به مشتریان آمده: “این اعتبار را در اولین فاکتور پس از تاریه 20 ژوئیه دریافت خواهید کرد و نیاز به تماس با شرکت نیست.”

Zoomer Wireless

این شرکت نیز با الگو گرفتن از تصمیم Rogers بصورت اتوماتیک پنج روز خدمات رایگان برای مشتریان خود در نظر گرفته است. کاربران بمنظور بهره‌مند شدن از این اعتبار نیاز به تماس با شرکت ندارند.

منبع: Daily Hive