Friday, April 19, 2024
-1.3 C
Calgary

استخدام بازپرس جرایم غیرنظامی با سقف حقوق سالانه ۱۱۸ هزار دلار

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پلیس کانادا در نظر دارد در سراسر این کشور کارآگاهان اینترنتی استخدام کند.

تاریخ ۲۵ جولای، پلیس کانادا (RCMP) در حساب کاربری توییتر خود نوشت به دنبال استخدام افراد متخصصی در شهرهای کلگری در استان آلبرتا، سوری در استان بریتیش کلمبیا، تورنتو در استان اونتاریو و مونترال در استان کبک است.

در توضیحات این شغل آمده است که RCMP به دنبال استخدام افراد بااستعدادی است که بتوانند به‌عنوان بازپرس جنایی غیرنظامی (CCI) در بخش مبارزه با جرایم مالی پلیس فدرال ایفای نقش کنند.

جرایم سایبری شامل کلاهبرداری اینترنتی، قاچاق اینترنتی مواد مخدر و اقدام علیه امنیت ملی می‌شود که باید توسط یک CCI یا بازپرس جنایی غیرنظامی بررسی شود. جرایم مالی شامل کلاهبرداری، پول‌شویی و فساد مالی می‌شود.

وظیفه شما به‌عنوان یک CCI مصاحبه با شاهدان، قربانی‌ها و مظنونین است. علاوه بر این، شما باید در صدور حکم، جستجوی سایت‌ها و ارائه شهادت در دادگاه نقش‌آفرینی کنید.

یک CCI باید انعطاف‌پذیر باشد، اضافه‌کاری کند و برای مدت‌زمان کوتاه در داخل یا خارج از کانادا سفر کند.

متأسفانه تماشای مستندهای جنایی که در نتفلیکس بخش می‌شوند شما را برای این شغل واجد شرایط نمی‌کند.

افرادی که دارای تجربه و سابقه کار در زمینه فناوری اطلاعات و امور مالی و حسابداری هستند به‌عنوان واجدین شرایط این شغل شناخته می‌شوند.

موفقیت در مصاحبه بسیار دقیقی که شامل امتحان کتبی، بررسی سوابق و تمرین شبیه‌سازی می‌شود، نیز از دیگر شرایط استخدام CCI است.

در صورت استخدامی می‌توانید سالانه چیزی حدود ۹۷٬۴۷۸ دلار تا ۱۱۸٬۳۵۱ دلار درآمد داشته باشید. شرکت در برنامه بازنشستگی، دریافت خدمات پزشکی و دندانپزشکی و سه هفته مرخصی با حقوق، از دیگر مزایای این شغل هیجان‌انگیز هستند.

پلیس کانادا در نظر دارد تا ۵ آگوست ۸ نفر را در سراسر کانادا به‌عنوان CCI استخدام کند. اگر به این شغل علاقه‌مند شده‌اید برای دریافت اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

 

 

منبع: Dailyhive