Thursday, March 28, 2024
-1.9 C
Calgary

بهترین مسیرهای پیاده‌روی آلبرتا برای افراد تنبل

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر ساکن آلبرتا هستید هوای آفتابی و تابستانی این روزها بهترین فرصت برای رفتن به دامن طبیعت و لذت بردن از زیبایی‌های آن است.

در ادامه با مسیرهای پیاده‌روی عالی و آسان آشنا می‌شویم که برای کسانی که آمادگی بدنی کافی ندارند ایده‌آل هستند

Canmore

Trans Canada Trail

این بخش 6.1 کیلومتری از مسیر Trans Canada Trail از Three Sisters Mountain Village شروع شده و تا شهر Canmore ادامه پیدا می‌کند. معمولا پیمایش آن حدود یک ساعت و نیم زمان برده و شیب چندان زیادی ندارد.

Policeman’s Creek Boardwalk Trail

این مسیر تماشایی 4.2 کیلومتر طول داشته و از شهر Canmore شروع می‌شود. در ادامه با ورود به Policeman’s Creek و گذشتن از جنگل‌ها و برکه‌ها برخی از بهترین مناظر را خواهید دید. اگر پس از برنامه حس ماجراجویی در شما شکوفا شد می‌توان 70 کیلومتر مسیر دیگر در اطراف را نیز پیمود!

Grotto Canyon

این مسیر 7.1 کیلومتری شاید چندان کوتاه نباشد اما لذت تماشای مناظر و چشم‌اندازهای اطراف آن ارزش پیمایش و سفر کردن را دارد.

Banff

Johnston Canyon to Upper Falls

هرچند این مسیر از نظر فنی در سطح متوسط قرار دارد اما طول 1.1 کیلومتری آن باعث شده تا در لیست قرار گیرد. شما می‌توانید به آبشارهای پایینی رفته و برخی از تماشایی‌ترین مناظر را در آنجا ببینید.

Star Wars Loop

این مسیر زیبا 2.7 کیلومتر طول داشته و در زمانی کوتاه و حدودا یکساعته شما را به دل طبیعت و چشم‌اندازهای تماشایی بنف می‌برد.

Jasper

Maligne Canyon

مسیر Maligne Canyon را باید زیباترین گزینه لیست نامید. این مسیر با طول 4.3 کیلومتر بصورت رفت‌وبرگشت بوده و پیمایش آن حدود یک ساعت زمان می‌برد. البته اگر گرم عکاسی از مناظر شوید احتمالا ساعت‌ها در آنجا خواهید ماند!

Edith Lake

در طول این مسیر 4.7 کیلومتری برخی از تماشایی‌ترین مناظر را پیدا می‌کنید. این مسیر در ساحل دریاچه کشیده شده و با داشتن شیب ملایم تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برایتان رقم می‌زند.

منبع: Daily Hive