Wednesday, April 24, 2024
2.9 C
Calgary

افزایش اجاره‌بها در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بر اساس گزارش Rentals.ca که به تازگی در آگوست ۲۰۲۲ منتشر شده، ونکوور در رده‌بندی اجاره‌بهای مسکن در سطح ملی با ۲۵۰۰ دلار برای آپارتمان یک‌خوابه و ۳۶۳۰ دلار برای آپارتمان دوخوابه، در صدر جدول مشاهده می‌شود.

هزینه اجاره‌بها آپارتمان یک خوابه در کلگری ۱۵۸۳ دلار است که ۹۱۷ دلار از ونکوور ارزان‌تر است. آپارتمان دو خوابه نیز با مبلغ ۱۹۳۴ دلار اجاره می‌شود که از یک آپارتمان مشابه در ونکوور ۱۶۹۶ دلار ارزان‌تر است.

بر اساس این گزارش تمامی ۱۰ شهر گران کانادا در انتاریو و بریتیش کلمبیا قرار دارند و در میان آنها ونکوور، نورث ونکوور، ریچموند، تورنتو و ویکتوریا در صدر جدول رده‌بندی شده‌اند.

ممکن است مبلغ اجاره‌بها در کلگری از شهرهای دیگر کمتر باشد، اما در طول سال گذشته هزینه اجاره آپارتمان یک خوابه ۲۷٬۱ درصد و آپارتمان دو خوابه ۱۹٬۷ درصد افزایش یافته است.

ادمونتون نیز در پایین‌ترن نقطه جدول و در رده ۳۲ قرار گرفته است. مبلغ اجاره‌بها یک آپارتمان یک خوابه در پایتخت آلبرتا ۱۰۵۴ دلار است. این مبلغ برای آپارتمان دو خوابه ۱۳۳۳ دلار است.

بریتیش کلمبیا در سطح استان بالاترین نرخ اجاره‌بها را در جولای ۲۰۲۲ داشته است. میانگین اجاره‌‌بها در این منطقه ۲۵۹۰ دلار تخمین زده شده که رشد ماهانه ۰٬۶ درصدی و رشد سالانه ۱۹ درصدی را تجربه کرده است.

با این وجود هنوز هم اجاره‌بها در کلگری نسبت شهرهای دیگر پایین‌تر است و می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

 

منبع: Dailyhive