Tuesday, April 16, 2024
1 C
Calgary

بهترین اردوگاه‌های کمپینگ آلبرتا برای فصل پاییز

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

تابستان کم کم در حال رخت بستن بوده اما این به معنای پایان فصل کمپینگ در آلبرتا نیست. وجود اردوگاه‌های متعدد باعث شده تا شهروندان بتوانند در فصل پاییز هم فرصت چادر زدن در دل طبیعت را داشته باشند.

در ادامه با هشت اردوگاه عالی آلبرتا برای گذراندن شب‌های پاییزی در زیر نور ستارگان آشنا می‌شویم.

Crimson Lake Campground

این اردوگاه چشم‌نواز در 14 کیلومتری غرب Rocky Mountain House امکان اردو زدن در تمام روزهای سال را برای آلبرتایی‌ها فراهم می‌کند. بیش از 100 محل چادر زدن در اردوگاه وجود داشته و دسترسی به مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری دارد. همچنین امکان استراحت در ساحل فوق‌العاده دریاچه را خواهید داشت.

فاصله از کلگری: 230 کیلومتر

فاصله از ادمونتون: 226 کیلومتر

McLean Creek Campground

این اردوگاه وسیع در منطقه حفاظت‌‎شده McLean Creek در 12 کیلومتری غرب Bragg Creek و 1.3 کیلومتری جنوب McLean Creek Trail قرار دارد. اینجا می‌توان در RV و چادر اقامت داشت و امکانات رفاهی و شبکه برق‌رسانی هم دارد. بعلاوه در زمان اردو به کیلومترها مسیر پیاده‌روی در McLean Creek Public Land Use Zone دسترسی خواهید داشت.

فاصله از کلگری: 59 کیلومتر

فاصله از ادمونتون: 350 کیلومتر

Crescent Falls Campground

دل کندن از این آبشارهای باشکوه پس از دیدار آن‌ها در طبیعت پاییزی واقعا دشوار است. در هنگام اردو می‌توان از مناظر آبشارها نهایت لذت را برد، به اسب‌سواری پرداخت و در آب‌های رودخانه ماهی گرفت.

فاصله از کلگری: 327 کیلومتر

فاصله از ادمونتون: 323 کیلومتر

Kananaskis Interlakes Campground

این دریاچه‌های حیرت‌انگیز در میان کوهستان باشکوه و طبیعت‌ بکر پارک استانی Peter Lougheed واقع هستند. اردوگاه ساحلی مجهز به 45 جایگاه چادر زدن و پارک کردن RV است. همچنین دسترسی آسان به دریاچه با امکان قایق‌سواری، ماهی‌گیری و کانو در آب‌های آن دارید.

فاصله از کلگری: 139 کیلومتر

فاصله از ادمونتون: 425 کیلومتر

Writing on Stone Provincial Park Campground

افسانه‌های بسیاری درباره این سنگ‌ها سحرآمیز وجود دارد و کمپینگ در این جاذبه طبیعی-فرهنگی بدون شک تجربه‌ای فراموش‌نشدنی است. بعلاوه قرار داشتن در نزدیکی Milk River باعث شده تا بتوان از تفریحات آبی گوناگون لذت برد. این اردوگاه در تمام طول سال باز است.

فاصله از کلگری: 340 کیلومتر

فاصله از ادمونتون: 631 کیلومتر

Steveville Bridge Campground

اردوگاه Steveville Bridge درست در کنار بزرگراه 876 و در سواحل Red Deer River قرار دارد. جایگاه‌های چادر آن در سایه درختان قرار داشته و در فاصله‌ای مناسب از هم دارند. هرچند سطح خدمات رفاهی این اردوگاه بالا نیست اما با داشتن تجهیزات کافی می‌توان یک کمپینگ هیجان‌انگیز در آن تجربه کرد.

فاصله از کلگری: 206 کیلومتر

فاصله از ادمونتون: 402 کیلومتر

Sir Winston Churchill Provincial Park

شما می‌توانید در تمام روزهای تابستان و حتی زمستان به این پارک استانی رفته، کانو، کایاک و قایق پدالی اجاره کرده و به گشت‌وگذار در آب‌ها و جزایر Lac la Biche بپردازید. مسیرهای پیاده‌روی Old Growth Forest به ماجراجویان اجازه می‌دهد تا از مناظر چشم‌نواز پاییزی این منطقه نهایت لذت را ببرید.

فاصله از کلگری: 528 کیلومتر

فاصله از ادمونتون: 224 کیلومتر

Brazeau River Campground

این اردوگاه در منطقه حفاظت‌شده Brazeau River در 72 کیلومتری شمال Nordegg محیطی جنگلی داشته، مجهز به یک آشپزخانه است و در امتداد رودخانه Brazeau River قرار دارد. ازجمله جاذبه‌های آن می‌توان به امکان کانو و کایاک سواری، ماهی‌گیری، اسب‌سواری و دسترسی به مسیرهای پیاده‌روی اشاره کرد. بعلاوه وجود درختان جنگلی بسیار باعث می‌شود تا مناظر پاییزی منطقه بسیار دیدنی و چشم‌نواز شود.

فاصله از کلگری: 366 کیلومتر

فاصله از ادمونتون: 279 کیلومتر

منبع: Daily Hive