Friday, April 19, 2024
1.4 C
Calgary

قیمت بنزین در ونکوور دوباره به بالای 2 دلار رسید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

ماه نوامبر برای شهروندان ونکوور پس از شکسته شدن چندباره رکورد قیمت بنزین در آمریکای شمالی در این منطقه بسیار سخت شروع شده است.

هم‌اکنون رانندگان ونکووری مجبورند پس از چند هفته دوباره باک خودروی خود را با بنزین بالای 2 دلار پر کنند. نرخ هر لیتر بنزین در این ناحیه طی کمتر از 24 ساعت افزایش قیمت 35 درصدی را تجربه کرد!

در روزهای اخیر قیمت هر لیتر بنزین در ونکوور به زیر 1.80 دلار هم رسید. شهروندان منطقه Langley، Abbotsford و Surrey کمترین قیمت‌ها را داشتند. دوشنبه اخیر هم قیمت بنزین در ونکوور حدود 1.78 دلار بود.

با اینحال طی آخرهفته قیمت‌ها بار دیگر از 2 دلار فراتر رفت.

براساس اعلام GasBuddy میانگین قیمت بنزین در برنابی به 1.99 دلار، در ونکوور به 2.04 دلار و در Surrey به 2.09 دلار رسیده است.

قیمت بنزین در بریتیش‌کلمبیا از دیگر استان‌های کشور بالاتر بوده و میانگین نرخ آن 1.931 دلار است. در رتبه‌های دوم و سوم این رده‌بندی استان‌های Newfoundland و آنتاریو قرار دارند.

بگفته Gas Buddy ارزان‌ترین نرخ بنزین در مترو ونکوور متعلق به Aldergrove در Canco به قیمت 1.949 دلار، Langley در Super Save با قیمت 1.979 دلار و Maple Ridge در Husky با قیمت 1.879 دلار است.

داده‌های 12 ماهه Gas Buddy نشان می‌دهد قیمت بنزین معمولا در پاییز کاهش یافته و این کاهش در تعطیلات پیش از کریسمس بیشتر هم می‌شود؛ اما با رسیدن به سال نو شاهد افزایش تدریجی قیمت‌ها هستیم و این روند در ماه‌های گرم‌تر ادامه خواهد داشت.

منبع: Daily Hive