Thursday, March 28, 2024
-5.3 C
Calgary

کانادا بهترین مقصد برای گردشگری گروهی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر ساکن کانادا هستید بهترین جاذبه‌‌ها و امکانات برای گردشگری گروهی را در اختیار دارید.

نتایج یک بررسی جدید نشان داده کانادا بهترین مقصد دنیا برای تعطیلات گروهی در جهان است. البته با وجود برخی از بهترین پیست‌های اسکی دنیا و دریاچه‌های حیرت‌انگیز کوهستانی کسب این جایگاه چندان هم دور از ذهن نبود.

Compare My Jet با بررسی داده‌های Airbnb Luxe بهترین مقصدها برای برگزاری مهمانی‌های عروسی را مورد بررسی قرار داده است.

این شرکت به وبسایت‌های اجاره منزل نیز مراجعه کرده و کشورها را بر اساس تعداد اقامتگاه‌های اجاره‌ای با بیش از هشت تخت‌خواب رتبه‌بندی کرده است.

بر این اساس کانادا رتبه اول را با 68 درصد منازل اجاره‌ای با هشت تخت یا بیشتر دارند. بگفته Compare My Jet این ویژگی برای کسانی که می‌خواهند جشن عروسی خصوصی خود را خارج از کشور برگزار کنند بسیار مهم است.

در بخشی از این مطالعه آمده: “بیشتر املاک لوکس موجود در لیست Airbnb کانادا در نزدیکی مجموعه‌های اسکی قرار داشته و برای گروه‌های بزرگ از دوستان و خانواده‌ها که به این سفرهای زمستانی می‌روند کاملا مناسب هستند.”

طبق نتایج این مطالعه میانگین هزینه یک واحد لوکس Airbnb در کانادا حدود 4,600 دلار بوده که آن را از این حیث در جایگاه ششم لیست قرار می‌دهد.

این مطالعه می‌افزاید: “با وجود هزینه نسبتا زیاد اجاره، از آنجایی که سفرها به کانادا در گروه‌های بزرگ انجام شده و مبالغ تقسیم می‌شوند سهم هر نفر بسیار کمتر خواهد بود.”

پس از کانادا کشورهای جمهوری دومنیکن، مکزیک، جاماییکا و فرانسه قرار دارند.

این مطالعه در مجموع 10 مقصد لوکس Airbnb در سراسر دنیا را مطالعه کرده است.

جزیره St. Barts در کارائیب با داشتن بیش از 2,000 اقامتگاه لوکس برای هر 10,000 بازدیدکننده رتبه نخست را دارد.

منبع: Daily Hive