Monday, March 18, 2024
8.4 C
Calgary

سفر رویایی به یکی از بهترین چشمه‌های آبگرم دنیا در کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کانادا برخی از سحرآمیزترین چشمه‌های آبگرم دنیا را داراست. اخیرا مجله Travel + Leisure لیستی از 16 چشمه آبگرم عالی در سرتاسر جهان تهیه کرده که نام کشورهای ترکیه، اندونزی، تبت، ژاپن، ایتالیا، ایسلند و کانادا در آن به چشم می‌خورد.

یکی از شمالی‌ترین نقاط کشور در قلمروهای Northwest Territories میزبان یک چشمه آبگرم بسیار شگفت‌انگیز و بکر است.

Kraus Hot Springs در پارک ملی Nahanni واقع شده و تنها می‌توان با استفاده از قایق و از طریق رودخانه Nahanni به آن دسترسی داشت.

هرچند این چشمه‌ آبگرم تنها در فاصله 500 کیلومتر از Yellowknife قرار دارد اما دسترسی به آن‌ها شاید هفته‌ها طول بکشد. برای این منظور باید مسافت بسیار طولانی را در طول رودخانه با قایق طی کنید.

البته مسیر دسترسی به آن جذاب و حیرت‌انگیز بوده و زیبایی‌های طبیعی بسیاری منتظر شماست. جاذبه‌های طبیعی، جنگل‌های وسیع و بوی درختان کاج، صدای پرندگان و طبیعت، آبشارهای دیدنی و حیات‌وحش بی‌نظیر و بکر در میان دره‌ها و سواحل کوهستانی برخی از آن‌ها هستند.

دیگر چشمه‌های آبگرم این لیست Cascate del Mulino در ایتالیا، Uunartoq در گرینلند، Banjar Hot Springs در اندونزی، Takaragawa Onsen در ژاپن، Blue Lagoon در ایسلند، Grand Resort Bad Ragaz در سوییس و Termas Geometricas در شیلی هستند.

اگر قصد رفتن به Kraus Hot Springs را دارید باید حتما با راهنمای تور و راهنمای مسیرهای قایق‌سواری و کانو سفر خود را شروع کنید؛ البته پیدا کردن یک تیم حرفه‌ای کار چندان دشواری نیست.

سفر به این چشمه‌های تماشایی در فصل‌های گرم سال توصیه می‌شود و برای این منظور باید از همین حالا برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهید.

منبع: Daily Hive