Saturday, April 20, 2024
-3.2 C
Calgary

امکانات سرگرمی جدید Air Canada برای مسافران

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با نزدیک شدن به تعطیلات پایانی سال هزاران نفر با پرواز داخلی به دیدار عزیزان خود خواهند رفت. حال Air Canada اعلام کرده بمنطور ارائه خدمات بهتر، مخصوصا به ورزش‌دوستان، این شرکت هواپیمایی امکانات سرگرمی بیشتری حین پرواز ارائه خواهد داد.

شرکت هواپیمایی Air Canada اخیرا سرویس Live TV را برای برخی مسیرهای داخلی ارائه کرده که به مسافران امکان تماشای زنده مسابقات ورزشی را می‌دهد. در این سرویس پخش زنده شش کانال تلوزیونی به دو زبان انگلیسی و فرانسوی در اختیار مسافران قرار گرفته است.

ازجمله این کانال‌ها می‌توان به TSN 1، TSN 2 و RDS اشاره کر که بسیاری از رقابت‌های ورزشی ازجمله فوتبال، هاکی، بسکتبال، فوتبال آمریکایی، بیسبال و غیره را پخش می‌کنند. کانال CTV News که آخرین اخبار را بصورت زنده پخش می‌کند نیز جزو این کانال‌هاست. کانال LCN، یستگاه خبری کبک و BNN Bloomberg که اخبار حوزه دنیای بیزینس را پخش می‌کند هم پخش زنده دارند.

هم‌اکنون شرکت Air Canada بعنوان یکی از پیشروها در صنعت حمل‌ونقل مسافر تنها شرکت هواپیمایی کانادا محسوب می‌شود که سرویس Live TV را ارائه می‌دهد. این سرویس جدید برای همه مشتریان در پروازهای داخلی منتخب، بعنوان بخشی از پیشنهادات گسترده سرگرمی رایگان، ارائه خواهد شد.

جان مودی، مدیر ارشد طراحی محصول Air Canada، در اینباره گفت: “ما بسیار مفتخریم که سرویس Live TV را بعنوان جدیدترین گزینه به امکانات گسترده سرگرمی خود اضافه می‌کنیم. علاقه‌مندان به ورزش می‌توانند از تماشای زنده رقابت‌ها نهایت لذت را برده و دوستداران دنیای بیزینس نیز از آخرین تحولات این حوزه در طول سفر مطلع خواهند شد.”

علاوه بر این شرکت Air Canada اقدام به ارائه پیشنهادات بیشتر سرگرمی در حین پرواز و دسترسی به Wi-Fi کرده تا تجربه سفر مشتریان را بهبود بخشد.

این شرکت هواپیمایی قصد دارد در سال 2023 سرویس Live TV را در مسیرهای هوایی بیشتری ارائه کرده و محتوای آن را نیز گسترش دهد. در حال حاضر 40 هواپیماهای بوئینگ 777، بوئینگ 787، ایرباس A330 و ایرباس A220 این خط هوایی مجهز به سرویس Live TV هستند.

اگر علاقه‌مند به استفاده از این سرویس جدید و تماشای برنامه‌های تلوزیونی حین پرواز هستید از اینجا بلیت پرواز داخلی Air Canada را خریداری کنید.

منبع: Daily Hive