Thursday, April 25, 2024
10.1 C
Calgary

قیمت بلیت رفت‌وبرگشت تورنتو به ونکوور به 9,200 دلار رسید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

همزمان با لغو بسیاری از پروازها به دلیل شرایط جوی غیرعادی و طوفان برفی، افزایش بی‌سابقه قیمت بلیت‌ها نیز بر مشکلات افزوده است. ازجمله پروازهایی که نرخ بلیت آن‌ها به میزان چشمگیر بالا رفته مسیر تورنتو به ونکوور است.

بطور معمول نرخ بلیت پرواز ونکوور به تورنتو یا بلعکس حدود 130 دلار بوده و بگفته Skyscanner قیمت آن در ماه دسامبر و همزمان با افزایش تقاضا برای سفر تا حدود 600 دلار هم می‌رسد.

براساس یک استوری اینستاگرامی روز چهارشنبه قیمت بلیت رفت تورنتو به ونکوور شرکت Air Canada با یک توقف در مسیر به رقم حیرت‌انگیز 6,620 دلار رسید.

بررسی‌های دیلی‌هایو نشان داده طبق نرخ‌های وبسایت Expedia قیمت بلیت رفت‌وبرگشت تورنتو به ونکوور روز پنجشنبه 9,284 دلار بود. خریدار این بلیت 23 دسامبر سوار پرواز Air Canada شده و 30 دسامبر باز می‌گردد.

بررسی نرخ وبسایت‌های Expedia، Google Flights و Skyscanner نشان داده که قیمت پروازها با توجه به تاریخ رفت و برگشت بین 3,500 تا 8,300 دلار است.

گران‌ترین زمان برای بازگشت به ترونتو از ونکوور New Year’s Eve و اکثر روزهای ماه ژانویه است.

چنانچه مسافران امکان بازگشت در اواسط ژانویه را داشته باشند هزینه سفر رفت‌وبرگشت به کمتر از 2,000 دلار خواهد رسید.

همچنین در صورت انتخاب تاریخ‌های مناسب هنوز شانس پیدا کردن بلیت با قیمت زیر 1,000 دلار وجود دارد.

همچنین کسانی که امکان پرواز از ونکوور به تورنتو در زمانی بجز روزهای هفته جاری و اوایل هفته بعد داشته باشند می‌توانند بلیت را به قیمت کمتر از 1,000 دلار بخرند.

سفر با پرواز شرکت‌های ارزان‌قیمت ازجمله Flair نیز می‌تواند گره‌گشا باشد.

روز پنجشنبه طوفان برفی موجب لغو و تاخیر بسیاری از پروازهای فرودگاه Toronto Pearson International Airport شد و بسیاری از مسافران سرگردان شدند.

منبع: Daily Hive