Saturday, April 20, 2024
-2 C
Calgary

منطقه ساحلی انتاریو پوشیده از برف

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

طوفان عظیم زمستانی که در هفته گذشته رخ داد منطقه Crystal Beach واقع در Fort Erie، انتاریو، را پوشیده از برف کرد. تصاویر منتشر شده از خانه‌های یخ‌زده باعث نگرانی مردم منطقه شده است.

منطقه ۸۵۰۰ نفری که در کنار Lake Erie و روبه‌روی Buffalo واقع شده ۳۰ نفر از اعضای خود را در این آب‌وهوا از دست داده است.

پیش از این به ساکنین منطقه Niagara هشدار سیل و وزش باد شدید با سرعت ۱۱۰ کیلومتر در ساعت داده شده بود، اما برای منطقه Crystal Beach هیچ هشداری صادر نشده بود.

روز جمعه خانه‌ها، وسایل نقلیه، تابلوها، نیمکت‌ها و تمام چیز‌هایی که در این منطقه ساحلی قرار داشتند تحت تأثیر کولاک قرار گرفته و خسارات زیادی به آنها وارد شد.

طوفانی که روی آب‌ شکل گرفته بود با پرتاب آب به خانه‌ها و کلبه‌های ساحلی موجب یخ زدن لحظه‌ای آنها شد. به گزارش مردم این منطقه اندازه یخ به یک فوت می‌رسد.

طبق گزارش شرکت نیاگارا پاور کانادا حدود ۱۵۰۰۰ نفر در این منطقه دسترسی به برق ندارند. خطوط برق قطع شده و وضعیت کل منطقه نیاگارا اضطراری اعلام شده است.

پس از فروکش کردن طوفان خانه‌ها شبیه به خانه‌های فروزن دیزنی شده است.

https://dailyhive.com/canada/ontario-ice-houses-photos

با وجود اینکه مردم Fort Erie و مناطق طوفان‌زده واقع در امتداد دریاچه سعی دارند فضا را پاکسازی کنند، اما یخ بسیار محکم و مقاوم است و این پاکسازی را دشوار کرده است.

در حال حاضر Lake Erie آرام است و مردم بسیاری از این مناطق به برق دسترسی دارند. خوشبختانه گزارشی از آسیب دیدن مردم منطقه ثبت نشده است.

 

 

منبع: dailyhive