Friday, April 26, 2024
2.5 C
Calgary

برنامه‌های جذاب باغ‌وحش کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

قرار است ZOOLIGHTS‌ در ماه آینده با امکانات شگفت‌انگیز بیشتری در Wilder Institute باغ‌وحش کلگری برای ۲۶ مرتبه برگزار شود.

این رویداد هیجان‌انگیز که توسط Olympia Trust برگزار می‌شود، از ۱۸ نوامبر تا ۸ ژانویه به مدت هفت هفته فعال خواهد بود. شما می‌توانید در ZOOLIGHTS از مناطق جدید و فعالیت‌های سرگرم‌کننده لذت ببرید. فراموش نکنید برنامه‌های همیشگی برگزار می‌شوند. ملاقات با بابانوئل، اسکیت در پیست فضای باز، نوشیدن یک فنجان بزرگ شکلات داغ و برنامه‌های هیجان‌انگیز دیگر را فقط و فقط در ZOOLIGHTS تجربه کنید.

به Prehistoric Park بروید و از برنامه‌های Wilder Institute باغ‌وحش کلگری لذت ببرید. در این پارک می‌توانید سفر جوجه درنا از لحظه خارج‌شدن از تخم تا لحظه پروازش را با نورپردازی شگفت‌انگیز تماشا کنید.

جنگل کنیا

به زیستگاه حیوانات آفریقایی باغ‌وحش کلگری بروید و داستان این حیوانات خارق‌العاده را در جنگل‌هایی که توسط کوه کنیا احاطه شده‌اند، تماشا کنید. شما می‌توانید درحالی‌که با تنوع زیستی کنیا آشنا می‌شوید از دیگر برنامه‌های تعاملی این باغ‌وحش مثل درام زدن لذت ببرید.

باغ نورانی

در باغ Dorothy Harvie  قدم بزنید، چراغ‌های رنگارنگ و مجسمه‌های جادویی را تماشا کنید و در Snow Globes دونفره، چهارنفره و شش‌نفره مبله غذا و نوشیدنی محبوبتان را میل کنید. اگر به دنبال یک فضای خاص برای قرار ملاقات هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از اجاره این Snow Globe ها غافل نشوید.

تفریحات خانوادگی

با خانواده‌ عزیزتان به آمفی‌تئاتر گوریل بروید و از امکانات این باغ‌وحش شگفت‌انگیز استفاده کنید. در مورد نحوه زندگی و رفتار گوریل‌ها بیاموزید و از نمایش نورپردازی لذت ببرید.

Polar Wonderland

حیوانات باشکوه قطب شمال و جنوب را در Polar Wonderland تماشا کنید. درحالی‌که زمستان را جشن می‌گیرید با این حیوانات جذاب آشنا شوید.

کاروسل باغ‌وحش

کاروسل باغ‌وحش کلگری در سراسر شب مشغول به فعالیت است. به شما پیشنهاد می‌کنیم از این تفریح رایگان لذت ببرید.

برای مشاهده فهرست کامل برنامه‌های امسال ZOOLIGHTS  و خرید بلیت به وب‌سایت رسمی مراجعه کنید.

ZOOLIGHTS at Wilder Institute/Calgary Zoo

زمان: جمعه ۱۸ نوامبر تا سه‌شنبه ۸ ژانویه

ساعت: ۵ عصر تا ۹ شب

مکان: Wilder Institute/Calgary Zoo, 210 Street George’s Drive NE, Calgary

هزینه: بلیت مخصوص کودکان ۱۴.۹۵ دلار. بلیت مخصوص بزرگسالان (۱۶+) ۲۱.۹۵ دلار. ورود کودکان زیر ۳ سال رایگان است.

 

 

منبع: Dailyhive