Friday, March 29, 2024
-6.9 C
Calgary

بازسازی جاده‌های پارک ملی بنف در سال جاری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در حالی که پروژه‌های جاده‌سازی پارک ملی بنف به زودی اجرا خواهند شد، به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد دارید به پارک ملی بنف سفر کنید زمان بیشتری را برای رسیدن به این منطقه گردشگری در نظر بگیرید.

دولت کانادا بودجه ۷۱ میلیون دلاری جاده‌سازی را برای پروژه‌های پارک ملی جسپر، یوهو، کوتنای و بنف اختصاص داده است.

آماده‌سازی و طراحی اولیه برخی از این پروژه‌ها از سال ۲۰۲۲ آغاز شده است.

بودجه نوسازی و بازسازی دریاچه Louise Drive ۹٬۸ میلیون دلار تعیین شده است. این پروژه شامل نوسازی جاده‌های بین دریاچه Louise Drive و دریاچه Moraine مخصوص حمل و نقل، خودروهای شخصی و دوچرخه‌سواری می‌شود.

به گفته آژانس Parks Canada سالانه بیش از یک میلیون وسیله نقلیه در این جاده رفت‌وآمد می‌کند. کنترل ترافیک و افزایش دسترسی گردشگران به جاده‌های امن هدف اصلی پروژه‌های در حال احداث است.

با توجه به اینکه دریاچه Louise Drive یکی از کوریدورهای حیات‌وحش را مسدود می‌کند، پروژه‌های جاده‌سازی با هدف افزایش ایمنی حرکت حیوانات دنبال می‌شود. ایجاد علائم هشداردهنده جدید، تعمیرات و طراحی جاده‌ها منجر به بهبود تجربه گردشگران در بزرگراه Trans-Canada و دریاچه‌های خواهد شد.

یکی دیگر از این پروژه‌ها به نوسازی و بهبود وضعیت جاده Trans-Canada در پارک ملی بنف و Castle Junction و دریاچه Louise می‌پردازد. حصارکشی، ایجاد دیوارهای حایل یا سازه نگهبان، ایجاد زیرآبگذر و وسیع کردن شانه‌های جاده از عواملی هستند که در این پروژه در صورت لزوم دنبال خواهند شد.

آسفالت جاده با هدف توسعه پایدار در صورت امکان بازیافت می‌شود. بر این اساس پیش‌بینی می‌شود ترافیک جاده‌های ذکر شده در سال ۲۰۲۳ افزایش پیدا کند. هزینه این پروژه ۱۱٬۳ میلیون دلار تخمین زده شده است.

هزینه بازسازی بزرگراه ۱۱ حدود ۴٬۳ میلیون دلار تعیین شده است. بخش ۶.۳ کیلومتری این بزرگراه که از پارک ملی بنف می‌گذرد بازسازی خواهد شد. این پروژه شامل تثبیت شیب‌های مجاور، نوسازی آسفالت، جایگزینی گاردریل‌ها و پل‌های کوچک و حذف بخشی از این جاده می‌شود. با اجرای این پروژه در سال جاری انتظار می‌رود ترافیک منطقه افزایش پیدا کند.

هزینه پروژه بازسازی جاده Icefields Parkway حدود ۱۱٬۳ میلیون دلار خواهد بود.

آژانس Parks Canada اعلام کرد بخشی از Icefields Parkway که در نزدیکی Poboktan Creek، واقع در Jasper National Park، با هدف افزایش ایمنی و کاهش یخ‌زدگی و خطرات زمین‌شناسی به بازسازی نیاز دارد. علاوه بر این، Nigel Creek Bridge واقع در پارک ملی بنف، برای کاهش فرسایش و افزایش عمر پل در قسمت جنوبی باید بازسازی شود.

رندی بویسانت، وزیر گردشگری، معاون وزیر دارایی و عضو پارلمان ادمونتون در یک بیانیه خبری گفت: «پارک‌های ملی کانادا هویت کانادا و هسته اولیه گردشگری این کشور به شمار می‌روند. دولت کانادا با همکاری گروه‌های بومی و جوامع روستایی قصد دارد تجربه گردشگران را ارتقا دهد و برای نسل‌های آینده از طبیعت بی‌نظیر کانادا محافظت کند. سرمایه‌گذاری امروز ما بر زیرساخت‌های حیاتی پارک‌های ملی کانادا منجر به بهبود زندگی جوامع منطقه و افزایش ایمنی و دسترسی بیشتر به پارک‌ها خواهد شد.»

برای مشاهده فهرست کامل پروژه‌ها به این سایت مراجعه کنید.

 

منبع: Dailyhive