Tuesday, April 16, 2024
-0.3 C
Calgary

ونکوور تا به اینجا از ادمونتون پربرف‌تر بوده

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

معمولا وقتی درباره زمستان ادمونتون صحبت می‌کنیم بارش برف سنگین و دمای بسیار پایین و شرایط قطبی به ذهن خطور می‌کند، با اینحال تا به اینجای فصل شهروندان ونکوور بیشتر از ساکنین ادمونتون برف را تجربه کرده‌اند!

براساس اعلام The Weather Network بارش برف امسال در ادمونتون تا تاریخ 6 فوریه 2023 برابر با 52 سانتی‌متر بوده که در مقایسه با رقم 57 سانتی‌متری ونکوور در همین بازه زمانی کمتر است.

بنظر می‌رسد بارش برف سنگین پیش از کریسمس در ونکوور نقش مهمی در ثبت این رکورد و قرار گرفتن آن در رتبه‌ای بالاتر از ادمونتون داشته است.

در این بین اتاوا با 211 سانتی‌متر، رکورددار بیشترین بارش برف در بین شهرهای کاناداست و پس از آن شهرهای مونتریال با 176 سانتی‌متر و سنت جونز با رکورد 134 سانتی‌متر قرار دارند.

تنها شهر دیگر کانادا که تاکنون رکورد بالای 100 سانتی‌متر بجای گذاشته نماینده دیگر آلبرتا یعنی شهر کلگری است. شهروندان کلگری تا به اینجای فصل 109 سانتی‌متر برف را تجربه کرده‌اند.

براساس اعلام The Weather Network هنوز تا پایان زمستان زمان زیادی باقی مانده و ایستگاه‌های هواشناسی استان در ماه مارچ بارش اصلی برف را تجربه کرده و رکوردهای چشمگیر در آن‌ها ثبت خواهد شد.

منبع: Daily Hive