Saturday, April 20, 2024
-5.1 C
Calgary

۸ استراحتگاه شگفت‌انگیز در آلبرتا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

برای استراحت و تفریح لازم نیست مسافت زیادی را طی کنید! با افزایش محبوبیت آلبرتا در میان گردشگران، استراحتگاه‌های فراوانی در سراسر آلبرتا ساخته شده است. از استراحتگاه‌های کوهستانی گرفته تا هتل‌های لوکس، شما به راحتی می‌توانید ساعت‌ها یا حتی روزهای خاطره‌انگیزی را در این مکان‌های منحصر به فرد سپری کنید.

ما در این مطلب ۸ استراحتگاه‌ شگفت‌انگیز واقع در آلبرتا را برای شما گردآوری کردیم. با پیکوبینو همراه باشید.

Lamphouse Hotel

معرفی: نام این هتل از یکی از آخرین ساختمان‌های باقی‌مانده از معدن زغال سنگ Canmore گرفته شده است. این هتل بوتیک با صبحانه و اتاق‌های بی‌نظیر خود در خیابان اصلی Canmore واقع در قلب Bow Valley‌ قرار دارد.

آدرس: 610 8th Street Canmore, Alberta

Basecamp Resorts

معرفی: این استراحتگاه‌ همان‌طور که از نامش پیداست یک پناهگاه جذاب است. از ویژگی‌های Basecamp Resort می‌توانیم به ارائه امکانات رفاهی و تفریحاتی سطح بالای بسیار مقرون به صرفه اشاره کنیم. اتاق‌های متنوع این استراحتگاه شامل سوئیت ۵ تا ۶ خوابه با ظرفیت ۱۶ نفر و همچنین سوئیت‌های دو نفره می‌شود. اگر تصمیم دارید در این استراحتگاه اقامت کنید، حتما از جکوزی که روی پشت بام و زیر ستاره‌ها قرار دارد استفاده کنید. از همه مهم‌تر اینکه چشم‌‌انداز Basement Resort بی‌نظیر است.

آدرس: 1102 Bow Valley Trail, Canmore

Pomeroy Kananaskis Mountain Lodge + Kananaskis Nordic Spa

معرفی: استراحتگاه کوهستانی Pomeroy Kananaskis یکی دیگر از استراحتگاه‌های پیشنهادی پیکوبینو است که به تازگی بازسازی شده. زندگی درمیان کاج‌های دره Kananaskis را با اقامت در این استراحتگاه تجربه کنید. فرقی نمی‌کند که اهل سفر خانوادگی هستید یا به تنهایی سفر می‌کنید، با حضور در این استراحتگاه منحصر به فرد علاوه بر رستوران‌های محلی بی‌نظیر می‌توانید از آبگرم Kananaskis Nordic Spa نیز استفاده کنید.

آدرس: 1 Centennial Drive, Kananaskis Village

Mount Engadine

معرفی: یک استراحتگاه جادویی واقع در اعماق جنگل‌های !Spray Valley Provincial اقامت در اتاق‌های روستایی و عدم دسترسی به اینترنت از ویژگی‌های این استراحتگاه شگفت‌انگیز هستند. از آنجایی که Mount Engadine فقط می‌تواند ۱۹ مهمان بپذیرد، برای رزرو اتاقتان عجله کنید.

آدرس: 1 Mount Shark Road, Canmore

Fairmont Hotels and Resorts

معرفی: اگر به دنبال اقامت در هتل‌های لوکس جهان هستید، هتل Fairmont را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل به دلیل موقعیت مکانی خود به عنوان یکی از برترین هتل‌های آلبرتا شناخته می‌شود. Chateau Lake Louise که بیشتر از ۱۰۰ سال به عنوان پایگاه اصلی کوهنوردان مورد استفاده قرار می‌گیرد یکی از اقامتگاه‌های این منطقه است. چشمه‌های Banff نزدیک‌ترین چشمه‌های آبگرم به قلعه Fairmont‌ هستند که چشم‌انداز شگفت‌انگیزی را خلق کرده‌اند. این هتل تضمین می‌کند که تمامی اتاق‌هایش دارای چشم‌انداز منحصر به فرد است. اقامتگاه Jasper park نیز یکی از سایت‌های ثبت شده در میراث جهانی یونسکو است. این اقامتگاه در سواحل دریاچه Lac Beauvert قرار دارد و به عنوان یکی از محبوب‌ترین اقامتگاه‌های سراسر کانادا شناخته می‌شود.

Rimrock Resort Hotel

معرفی: یک اقامتگاه کوهستانی بی‌نظیر واقع در کوه‌های راکی! چشم‌اندازه‌های منحصر به فرد، غذاهای باکیفیت و عالی و یک مرکز اسپا تنها بخشی از امکانات این هتل هستند. هوای تازه کوهستان را با اقامت در Rimrock Resort Hotel تنفس کنید.

آدرس: 300 Mountain Avenue, Banff

Azuridge Estate Hotel

معرفی: ۱۳ هزار هکتار فضای سبز، معماری بی‌نظیر، امکانات لوکس و مناظر خیره‌کننده بخشی از ویژگی‌های Azuridge Estate Hotel هستند. شما می‌توانید غذایتان را در آلاچیق‌های زیبا یا ناهارخوری باشکوه این هتل میل کنید. علاوه بر این، در زمان صرف ناهار و شام یک پیشخدمت مخصوص به خود خواهید داشت.

آدرس: 178057 272 Street W Foothills, Priddis

Sundance Lodges

معرفی: این اقامتگاه یک اقامتگاه معمولی نیست! جالب است بدانید که اقامتگاه Sundance Lodges کار خود را از سال ۱۹۹۲ آغاز کرده است. اگر به دنبال کمپینگ در طبیعت هستید، این اقامتگاه را در اولویت خود قرار دهید. از ویژگی‌های این اقامتگاه می‌توانیم به هزینه‌های مقرون به صرفه، چادرهای همیشه پابرجا و تجربه بی‌نظیر زندگی در طبیعت بکر اشاره کنیم.

آدرس: #2 Sundance Road, Kananaskis

 

منبع: Dailyhive