Tuesday, April 23, 2024
3.1 C
Calgary

فراخوان بیش از 50,000 اتومبیل هوندا در سرتاسر کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شرکت هوندا حدود 500,000 اتومبیل خود در آمریکای شمالی را به دلیل یک نقص ایمنی در سگک کمربند خودروها فراخواند.

این شرکت در اطلاعیه‌ای اخیر خود اظهار داشت که در مجموع 52,196 مورد از این خودروهای دارای نقص ایمنی در بازار کانادا به فروش رسیده‌اند.

مدل‌های دارای نقص ایمنی شامل مدل‌های آکورد و آکورد هیبریدی (2018 و 2019)، اینسایت (2019)، ادیسه (2018 تا 2020)، آکورا RDX (2019 و 2020) و CR-V (2017 تا 2020) هستند.

در این خودروها ممکن است سگک کمربند ایمنی صندلی‌های جلو خودرو به درستی چفت نشود که خطر ایمنی بزرگی برای راننده و سرنشین جلو خواهد بود. این نقص ایمنی 100 درصد مدل‌های ذکر شده در بالا را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

در اطلاعیه هوندا آمده: “با استفاده مداوم این احتمال وجود دارد که در گذر زمان پوشش سطح کانال سگک از بین رفته و دکمه رها کردن در دماهای پایین در کانال جمع شده و اصطحکاک را افزایش دهد.”

تمام مالکین رسمی خودروهای دارای نقص ایمنی در راستای این برنامه یک ایمیل از طرف شرکت دریافت خواهند کرد و از آن‌ها خواسته خواهد شد تا خودرو‌های خود را به یک نمایندگی‌های مجاز هوندا ببرند.

بگفته هوندا در نمایندگی مجاز مجموعه سگک و دکمه رها کردن سگک سرنشینان جلو تعویض خواهد شد. همچنین در صورت لزوم نمایندگی طبق نتایج بازرسی قطعات بیشتری را تعویض می‌کند.

در تاریخ 19 مارچ به نمایندگی‌های هوندا درباره این نقص فنی اطلاع‌رسانی شد و از 17 آوریل به صاحبان خودروهای فراخوانده شده اعلان‌های مربوطه از طریق ایمیل ارسال می‌شود. آن دسته از مالیکن که پیش از این هزینه تعمیر کمربندهای ایمنی و سگک را با هزینه شخصی پرداخت کرده‌اند واجد شرایط بازپرداخت هزینه‌ها از طرف هوندا هستند.

برای کسب اطلاع درباره وضعیت فراخوان خودرو خود به اینجا مراجعه کنید.

منبع: Daily Hive