Tuesday, April 16, 2024
1 C
Calgary

وب‌سایت بررسی مزایای دولتی کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

دولت فدرال با طرح برنامه‌های مالی مختلف سعی دارد مزایای بیشتری را به کانادایی‌ها ارائه دهد. با کاهش بودجه در ماه گذشته تعداد مزایای دولتی افزایش یافته است.

شما می‌توانید از مزایای دولتی همچون مزایای کودکان کانادا و یا برنامه بیمه کارکنان استفاده کنید و حتی برای دریافت مزایای کانادایی‌های دارای اختلالات جسمانی ثبت نام کنید.

در حالی که دولت کانادا برنامه‌های فراوانی را برای کمک به شهروندان خود ایجاد کرده، ممکن است شما اطلاعات کافی در مورد این برنامه‌ها نداشته باشید و یا از واجد شرایط بودن خود برای استفاده از این کمک‌های دولتی مطمئن نباشید.

به منظور رفع این ابهام، دولت کانادا فرم مزایای مالیاتی را در صفحه Benefits Finder ایجاد کرده که شما می‌توانید با ورود اطلاعات خود برای دریافت مزایای دولتی استفاده کنید.

برای این کار تنها کافی است نام استان و سن خود را وارد کرده و مشخص کنید که آیا تحت تأثیر پاندمی کووید-۱۹ قرار گرفته‌اید یا خیر. علاوه بر این، شما در این فرم باید درآمد خانوار خود را مشخص کنید.

در مرحله بعد باید وضعیت سلامت خود را تعیین کنید. گزینه‌های این فرم شامل گزینه‌هایی نظیر اختلالات ذهنی یا جسمی، بیماری‌های شدید یا مزمن، بیماری روانی، اعتیاد، مشکلات دهان و دندان، داروهای تجویز شده، لنز و لوازم پزشکی می‌شود.

علاوه بر این موارد، شما باید وضعیت تأهل، وضعیت مسکن و طرح‌های مسکن موردنظرتان را اضافه کنید. توجه داشته باشید که Benefits Finder‌ به اطلاعات شخصی شما نیاز ندارد و وارد حریم خصوصی شما نمی‌شود.

مزایای دولتی بر اساس استانی که در آن ساکن هستید تعیین می‌شود. برای استفاده از برنامه‌های استانی لازم است برنامه مورد نظر را در Benefits Finder انتخاب کنید. پس از انتخاب برنامه مورد نظر اطلاعات هر برنامه را جداگانه مطالعه کرده و برای دریافت آن ثبت نام کنید.

مزایای ارائه شده توسط دولت کانادا تمامی اقشار جامعه، از کودکان تا سالمندان و از شهروندان قانونی تا پناهجویان، را در بر می‌گیرد.

دولت کانادا کمک‌های مالی فراوانی را تحت عنوان مزایای دولتی در بودجه سال مالی ۲۰۲۳-۲۰۲۴ ایجاد کرده است. این برنامه‌ها شامل حساب پس‌انداز معاف از مالیات خانه‌‌اولی‌ها، برنامه خدمات دندان‌پزشکی برای افراد فاقد بیمه و تخفیف یک‌باره مواد غذایی می‌شود.

 

 

منبع: Dailyhive