Tuesday, April 23, 2024
4.7 C
Calgary

پنج فرصت شغلی با دستمزد بالای صد هزار دلار در بنف

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پیدا کردن شغل در بازار کار کنونی کانادا چندان دشوار نیست، اما در هر صورت مشاغل با دستمزد بالا و در محیط مناسب همیشه کم هستند.

در این بین بنف با مناظر حیرت‌انگیز خود می‌تواند بهترین گزینه باشد. شما هر روز صبح پس از نوشیدن قهوه، لذت بردن از هوای پاک صبحگاهی و تماشای مناظر کوهستانی تماشایی تا محل کار قدم خواهید زد.

در ادامه پنج فرصت شغلی عالی با دستمزد بالای 100 هزار دلار در این شهر رویایی معرفی شده‌اند.

Subprime Finance Manager – Canmore Chrysler

دستمزد: 200,000 دلار (40 درصد کمیسیون)

آن‌ها بدنبال مدیر مالی عالی با تجربه کاری موفق و قابل استناد در حوزه نمایندگی تولید می‌گردند. همچنین این شرکت یک نیروی برای سمت Sales Representative با دستمزد سالانه 125,000 دلار می‌خواهد.

Manager, Mechanical Systems – Banff Centre for Arts and Creativity

دستمزد: بین 98,700 تا 125,000 دلار (براورد وبسایت Indeed)

در این جایگاه شغلی شما وظیفه برنامه‌ریزی، هماهنگی و مدیریت عملکرد روزانه شرکت در حوزه لوله‌کشی، سیم‌کشی، تبرید، تعمیر و نگهداری کارخانه و بخش‌های عملیاتی را بر عهده دارید. این شغل به اجرای به موقع و کارآمد کارها با استفاده از برنامه‌ریزی استراتژیک، بلندمدت، مدیریت پروژه، توسعه شرکای استراتژیک و اجرای مداوم و بهبود و نگهداری‌دائمی زیرساخت‌های سیستم‌های مکانیکی می‌پردازد.

Intermediate Construction Project Manager – Sharpe Construction

دستمزد: 90,000 تا 120,000 دلار

در این شغل هیبرید در Canmore به ساخت سازه‌های مسکونی و هتل خواهید پرداخت. شما براساس جدول زمان‌بندی، شرایط و بودجه به برنامه‌ریزی، زمان‌بندی، سازمان‌دهی، مدیریت، کنترل و ارزیابی پروژه‌ها را از زمان شروع تا پایان می‌پردازید. همچنین مدیریت بخش‌های گوناگون ازجمله کنترل هزینه، کنترل جدول زمان‌‍بندی و تغییر سفارش‌ها را برعهده دارید. بطور کلی هم‌اکنون هفت موقعیت شغلی در Canmore وجود داشته و برخی از آن‌ها درآمد سالانه 50,000 تا 60,000 دلار یا ساعتی 20 تا 30 دلار دارند.

Physician – Hello Mental Health

دستمزد: 190 تا 210 دلار در ساعت

محل کار: کاملا مجازی

هرچند این شغل بطور رسمی در بنف یا Canmore نیرو استخدام نمی‌کند، اما کاملا مجازی بوده و تنها بدنبال پزشکان خبره در آلبرتا برای مشاوره جوانان بالای 16 سال آلبرتا می‌گردد تا به آن‌ها خدمات مراقبت‌های بهداشتی عالی ارائه کند. آن‌ها بطور ویژه بدنبال کمک به افراد برای مواجه به مشکلات روانی پس از زایمان هستند. در این موقعیت شغلی می‌توانید بین 4 تا 40 ساعت در هفته کار کنید.

Pharmacy Manager – Safeway

Shawn.ccf/Shutterstock

دستمزد: 57 دلار در ساعت

شما در این شغل استراتژی مدیریتی و برنامه Safeway Pharmacy را دنبال خواهید کرد. ازجمله وظایف شما هدایت و توسعه تیم داروخانه با هدف ارائه خدمات عالی به مشتریان و ایجاد تجربه خرید عالی است. همچنین شما در برنامه‌های حرفه‌ای شرکت کرده و با همکاران حوزه داروخانه برای ارائه خدمات بهداشت و سلامت بهتر به تمام بیماران همکاری خواهید کرد. بطور خلاصه شما باید همواره به ایجاد یک محیط کاری مثبت و سازنده کمک کنید. آن‌ها به 16 نیرو در Canmore نیاز دارند که از میانشان می‌توان به منشی و صندوقدار هم اشاره کرد.

منبع: Daily Hive