Thursday, March 28, 2024
1 C
Calgary

بازگشت کارمندان بانک‌های کانادا به ادارات

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

تصمیم تعدادی از بانک‌های مهم کانادا برای بازگرداندن کارمندان به ادارات باعث شده بسیاری از بانک‌های دیگر آن را در پیش بگیرند.

براساس اعلام Globe and Mail بانک Royal Bank of Canada (RBC) از تمام کارمندان خود خواسته تا از بهار امسال حداقل سه روز در هفته به ادارات بازگردند.

بر این اساس RBC به کارمندان خود اطلاع داده این تصمیم از تاریخ 1 می اجرایی خواهد شد.

بانک National Bank of Canada نیز در اقدامی مشابه از کارمندان خود خواسته 40 درصد زمان خود را در ادارات سپری کنند.

در بهار گذشته بانک Toronto-Dominion یک برنامه کاری هیبرید برای کارمندان ترتیب داد که براساس آن 95,000 کارمند تا حدی به ادارات بازگشتند.

هنوز مشخص نیست که آیا بانک‌های CIBC، BMO و Bank of Nova Scotia نیز اقدامی مشابه انجام خواهند داد یا خیر؛ با اینحال بنظر می‌رسد کارمندان از این تصمیم چندان راضی نیستند.

شهرداری تورنتو نیز طی روزهای گذشته استراتژی بازگشت به محیط کار را در پیش گرفته و از کارمندان خواسته شده تا حداقل دو تا سه روز در هفته به دفاتر خود بروند.

بانک Bank of Nova Scotia و CIBC دارای دفاتر مرکزی در تورنتو بوده و TD، Bank of Canada و RBC نیز دفترهای مهمی در این شهر دارند.

نرخ ادارات متروک در مرکز شهر تورنتو در سه‌ماهه نخست 2023 به 10.3 درصد رسیده، اما با اجرای سیاست‌های جدید انتظار می‌رود کارمندان بیشتری طی هفته‌های آتی به بخش تجاری و مالی شهر بازگردند.

منبع: Daily Hive