Friday, March 29, 2024
-5.3 C
Calgary

فرودگاه بین‌المللی ونکوور آتش‌نشان استخدام می‌کند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

فرودگاه بین‌المللی ونکوور به دنبال استخدام افرادی است که به تیم آتش‌نشانی و نجات ملحق شوند. حقوق سالانه این موقعیت شغلی بیش از ۹۰٬۰۰۰ دلار است.

این فرودگاه (YVR) که پیش از این جایزه Best Airport Staff in North America را از آن خود کرده، آگاهی استخدام آتش‌نشان دائمی و پاره‌وقت را منتشر کرده است.

بر اساس آگهی استخدام YVR، این موقعیت شغلی با هدف افزایش ایمنی مسافران و جامعه ایجاد شده است. فرودگاه بین‌المللی ونکوور یکی از پیشرفته‌ترین و مجهزترین فرودگاه‌های جهان است که به منظور رفع چالش‌هایی نظیر اورژانس هواپیما، کمک‌های اولیه، بازرسی هواپیما و مدیریت برف و یخبندان تجهیز شده است.

درآمد سالانه این موقعیت شغلی بین ۷۰٬۹۴۸ دلار تا ۹۲٬۷۲۵ دلار است.

این فرودگاه مزایای بهداشتی بی‌نظیری برای سلامت جسمی و روانی کارکنان خود ارائه می‌دهد. دریافت حمایت مالی و اجتماعی از دیگر مزیت‌های استخدام در YVR است.

تیم نجات و آتش‌نشانی YVR به صورت ۲۴ ساعته در فرودگاه حضور خواهند داشت اما روزهای کاری با هدف حفظ تعادل زندگی شخصی و کاری آتش‌نشانان تعیین می‌شود.

در این لینک می‌توانید شرایط مورد نیاز برای استخدام در این موقعیت شغلی را مطالعه کنید. شما همچنین می‌توانید موقعیت‌های شغلی دیگر YVR را در وب‌سایت yvr.ca/careers مشاهده کنید.

 

 

منبع: Dailyhive