Saturday, April 27, 2024
1.8 C
Calgary

معرفی بهترین سواحل شنی کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر بدنبال استراحت در سواحل استوایی، بدون خروج از کشور هستید، حتما این مطلب را تا پایان بخوانید.

هرچند کانادا بخاطر داشتن کوهستان صخره‌ای و جنگل‌های سوزنی‌برگ شهرت دارد، اما شما می‌توانید در برخی نقاط آن حال و هوای استوایی را نیز تجربه کنید.

بنابراین کانادایی‌ها می‌توانند سواحل شنی و آب‌های کریستالی و شفاف را بدون پرداخت هزینه بالای بلیت و هتل در داخل کشور خود داشته باشند.

در ادامه با برخی تفرجگاه‌های ساحلی کانادا با حال و هوای استوایی آشنا می‌شویم.

The Indian Head Cove

پارک ملی Bruce Peninsula، آنتاریو

این پارک ملی جزو مقصدهای گردشگری محبوب کانادا محسوب می‌شود. شما می‌توانید در این سفر به غار Grotto و استخر طبیعی آن رفته یا با قایق در میان جزایر صخره‌ای به گردش بپردازید.

San Josef Beach

Cape Scott، جزیره ونکوور، بریتیش‌کلمبیا

این مقصد گردشگری ساحلی پوشش شبکه تلفن همراه ندارد، بنابراین شما را بطور کامل از دنیای خارج جدا خواهد کرد. در مدت حضور به پیاده‌روی 45 دقیقه‌ای در ساحل رفته و از جاذبه‌های گوناگون ازجمله غارهای دریایی و صخره‌های ساحلی دیدن کنید.

Crystal Crescent

هالیفاکس، نوااسکوشیا

این منطقه تنها 30 دقیقه رانندگی از هالیفاکس فاصله دارد. سه ساحل شنی زیبا در اطراف آب‌های شفاف Crystal Crescent وجود دارد که گردشگران بسیاری را به سوی خود می‌کشانند. اگر از حمام آفتاب خسته شدید می‌توانید با قدم گذاشتن در یک مسیر پیاده‌روی تماشایی و 10 کیلومتری خود را به Pennant Point رسانده و از منظره حیرت‌انگیز آن لذت ببرید.

Chesterman Beach and Frank Island

توفینو، جزیره ونکوور، بریتیش‌کلمبیا

این منطقه در میان تپه‌های شنی و تا Chesterman Beach امتداد دارد. البته با بالا آمدن دریا بخش‌های وسیعی از این ناحیه به زیر آب می‌رود، پس حتما خود را به موقع به محل امن برسانید! در توفینو می‌توان به مدارس مشهور موج‌سواری رفته و ساعاتی را بر روی تخته‌ها و در میان امواج سپری کرد.

Wasage Beach

South Georgian Bay، آنتاریو

ساحل شنی و سفیدرنگ South Georgian Bay یکی از طولانی‌ترین سواحل آب شیرین دنیا است. هرچند زیبایی این منطقه نفس را در سینه حبس می‌کند اما در بیشتر روزها شلوغ و پر از گردشگر بوده و هر سال بیش از 2 میلیون گردشگر از این ساحل 14 کیلومتری دیدن می‌کنند.

Southampton Beach

Bruce County، آنتاریو

این ساحل در مصب رودخانه Saugeen River قرار داشته و آب‌های کریستالی را در کنار سواحل شنی و بسیار زیبا در اختیارتان می‌گذارد. شما می‌توانید با کرایه تجهیزات غواصی به گردش در آب‌ها و بقایای کشتی‌های غرق شده در ساحل بروید.

Tobermory

Fathom Five National Marine Park، آنتاریو

این پارک ملی در میان قلمرو قبیله Saugeen Ojibway Nation و درست در قلب Great Lakes قرار دارد. شما می‌توانید در آب‌های کریستالی آن به شنا پرداخته و در میان سواحل صخره‌ای جزایر به گشت‌وگذار بپردازید.

Tribune Bay Provincial Park

Hornby Island، بریتیش‌کلمبیا

این منطقه به هاوایی کوچک شهرت داشته و یکی از گرم‌ترین نقاط استان برای شنا در آب‌های شور است. شما می‌توانید به یک پیاده‌روی پنج دقیقه‌ای از منطقه ساحلی به ارتفاعات رفته و در میان دشت‌های پوشیده از گل‌های وحشی و تپه‌های سرسبز به گردش بپردازید.

Peggy’s Cove

هالیفاکس، نوااسکوشیا

سواحل صخره‌ای و تماشایی Peggy’s Cove پر از جاذبه‌های گوناگون بوده که ازجمله‌ آن‌ها می‌توان به فانوس دریایی 160 ساله نوااسکوشیا اشاره کرد. همچنین شما می‌توانید سوار بر کایاک به دل اقیانوس رفته و یک ماجراجویی حسابی را تجربه کنید.

Anticosti Island

Minganie Regional County، کبک

این جزیره در خلیج St. Lawrence قرار داشته و مقصدی حیرت‌انگیز و جادویی و پر از دره، آبشار، غارهای آبی و سواحل شنی سفیدرنگ است. بعلاوه می‌توان حمام آفتاب گرفتن در کنار فوک‌های جزیره را تجربه کرد.

منبع: Daily Hive