Saturday, April 27, 2024
2.9 C
Calgary

بهترین نقاط کلگری برای پله‌نوردی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

هوای گرم این روزها در کلگری شرایط را برای پیاده‌روی و فعالیت در فضای باز کاملا محیا کرده و از اینرو بسیاری برای تمرین بدنسازی و پله‌نوردی از سالن‌ها خارج شده و به پارک‌ها و مسیرهای پیاده‌روی شهر می‌روند.

پس کفش‌های رانینگ خود را بپوشید و برای یک تمرین حسابی در هوای بهاری آماده شوید.

در ادامه بهترین نقاط کلگری برای پله‌نوردی و انجام تمرین پله معرفی شده‌اند.

Edgemont Stairs

اگر بتازگی تمرین پله را شروع کرده‌اید این محل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این پلکان چوبی در Edgemont واقع شده و به دو بخش تقسیم می‌شود که هرکدام پنج پله داشته و درست در محل تقاطع خیابان‌ قرار دارند.

آدرس: تقاطع Edgevalley Drive و Edgemont Boulevard NW، درست در جنوب Edgemont Community Associaton

Parkland Stairs

این پلکان در نزدیکی پارک استانی Fish Creek واقع شده و اگر می‌خواهید پیش و پس از تمرین یک دو مختصر داشته باشید بهترین مقصد محسوب می‌شود. پس از پارک خودرو در شمال Parkland Crescent SE و در Parkland Boulevard SE می‌توانید پلکان چوبی را در دامنه تپه و فضای سبز ببینید.

آدرس: پارک در Parkland Boulevard SE، درست در شمال Parkland Crescent SE

River Park Stairs

این پلکان در نزدیکی ساحل شنی واقع شده و تمرین در آن چندان آسان نیست. مسیر پله‌ها مارپیچ بوده و در تپه‌ای پرشیب قرار دارد. از آنجایی که ارتفاع هر پله متفاوت است باید خود را با آن‌ها منطبق کنید.

آدرس: از Sandy Beach (4500 14A Street SW) وارد مسیر سنگفرش در دامنه تپه شده (در جنوب پل معلق پارک) و بدنبال مسیری شنی که به میان درختان می‌رود، بگردید. سپس از River Park به سمت جنوب فضای سبز رفته و بدنبال مسیری مارپیچ به سمت پایین تپه و ساحل رودخانه بگردید.

Signal Hill Stairs

برای مشاهده منظره بی‌نظیر شهر هنگام تمرین پله به Signal Hill رفته و دو پلکان جداگانه را در مسیر سنگفرش پیدا کنید. قرار داشن Battalion Park در بالای پلکان به شما این فرصت را می‌دهد تا از Signal Hill، بناس یادبود چهار گردان نیروهای کانادایی و هزاران سنگ سفید آن، دیدن کنید.

آدرس: مسیر سنگفرش بین Signal Hill Superstore (5858 Signal Hill Centre SW) و Signal Hill Library را دنبال کنید تا به ابتدای پله‌ها برسید

McHugh Bluff

شاید این پلکان معروف‌ترین نقطه شهر برای تمرین پله باشد. پلکان Memorial Drive از McHugh Bluff بالا رفته و شرایط لازم برای یک بدنسازی حسابی را همراه با مناظر دیدنی شهر فراهم می‌کند. این پلکان از Calgary Curling Club تا Crescent Road NW ادامه داشته و در ماه‌های تابستان بسیاری از علاقه‌مندان از آن دیدن می‌کنند. بعلاوه شهرداری کلگری برای کنترل علف‌ها یک گله بز را برای چرا به این نقطه می‌آورد که تماشای آن‌ها خالی از لطف نیست.

آدرس: بدنبال ابتدای پلکان در نزدیکی Calgary Curling Club بگردید – امکان پارک خودروها در CPA Lot 59 (200 Memorial Drive NW) وجود دارد

Scotsman’s Hill

برای تماشای یک منظره تماشایی دیگر از مرکز شهر کلگری باید خود را به نقطه مقابل McHugh Bluff در Scotsman’s Hill برسانید. در طول تمرین Scotiabank Saddledome در پشت شما قرار داشته و حین بالا رفتن باید مراقب سگ‌های خانگی که همراه صاحبان خود برای پیاده‌روی به این نقطه می‌آیند باشید.

آدرس: Salisbury Street SE در محله Ramsay کلگری

North Glenmore Park

Elle McLean/Daily Hive

مسیر سنگفرش در North Glenmore Park را به سمت شرق پیموده و خود را به پلکان با مناظر حیرت‌انگیز برج‌های مرکز شهر برسانید. شما می‌توانید ابتدا خود را با پیاده‌روی در اطراف دریاچه Glenmore Reservoir گرم کرده و سپس از پلکان بالا بروید. هنگام بازگشت می‌توانید به پارکینگ رفته و سوار خودرو خود شوید یا مسیر را به سمت پایین طی کنید.

آدرس: خودرو خود را در پارکینگ North Glenmore Park در 7305 Crowchild Trail SW پارک کرده و سپس به سمت شرق و ابتدای مسیر سنگفرش پیش بروید

منبع: Daily Hive