Tuesday, April 23, 2024
2 C
Calgary

فرصت‌های شغلی با دستمزد بیش از صد هزار دلار در شهرداری کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر قصد دارید طی تابستان امسال شغل خود را تغییر دهید شهرداری کلگری گزینه‌های مناسب بسیاری برای ارائه دارد.

شما با ورود به بخش مشاغل وبسایت شهرداری کلگری می‌توانید فرصت‌های کاری پاره‌وقت و تمام‌وقت گوناگون را یافته و برای استخدام درخواست دهید.

در ادامه با تعدادی از این فرصت‌ها که بیش از صدهزار دلار دستمزد سالانه دارند، آشنا می‌شویم.

Calgary Police Service – Executive Director, Finance

دستمزد سالانه: 114,863 تا 183,107 دلار

شما در این شغل گزارش خود را بصورت عملکردی به خزانه‌دار شهر و بطور غیرمستقیم به رئیس ‌پلیس ارائه خواهید داد. در این موقعیت شغلی رهبری رسیدگی به امور مربوط به عملیات مالی سرویس ازجمله بررسی بودجه، ارزیابی نتایج مالی و عملکرد و ابلاغ سیاست‌ها، استراتژی‌ها و فرایندهای مالی را برعهده خواهید داشت. شما به رئیس پلیس و رئیس کمیسیون پلیس کلگری در ارائه برنامه بودجه و ارسال سایر گزارش‌های موقت به شورا، کمک خواهید کرد.

Senior Claims Adjuster

دستمزد سالانه: 72,674 تا 108,190 دلار

در این شغل شما جزو اعضای ارشد بخش Risk Management and Claims در دپارتمان Law and Legislative Services خواهید بود. شما مطابق با استانداردهای صنعت بیمه به ادعاها و درخواست‌های مردم و تمام واحدهای تجاری شهر، رسیدگی می‌کنید. از دیگر وظایف این شغل می‌توان به انجام تحقیقات جامع، مذاکرات و حل و فصل تمام ادعاهای به سود و به ضرر شهر، اشاره کرد.

Leader, Public Space and Mobility Infrastructure Planning

دستمزد سالانه: 111,913 تا 176,074 دلار

شما در این موقعیت شغلی باید یک رویکرد رهبری فراگیر که برابری، تنوع، شمول و ایمنی روانی و فیزیکی را ترویج می‌کند را، تقویت کنید. شما بعنوان یک تصمیم‌گیرنده کلیدی تیم خود را با درایت سیاسی و توازن استراتژی و همراه با توانمندی در رهبری عملیاتی، هدایت خواهید کرد. شما با ارائه گزارش‌ها به مدیر، به یکی از اعضای اصلی بخش Growth Infrastructure Planning شهر و همچنین برنامه‌ریزی منطقه‌ای تبدیل می‌شوید. همچنین شما یک تیم از مهندسان را بصورت استراتژیک هدایت کرده و بر آن‌ها نظارت مستقیم خواهید داشت. این تیم مسئول آنالیزهای تکنیکی و توسعه استراتژی‌های ارائه خدمات با هدف پشتیبانی از طراحی و اجرای سیاست‌های برنامه‌ریزی و استراتژی‌های رشد و توسعه خواهد بود.

Director, Community Strategies

دستمزد سالانه: 136,000 تا 207,000 دلار

شما در این سمت مسئول هدایت استراتژیک و مدیریت عملیاتی واحد تجاری بوده و بر آن نظارت دارید. بعنوان مدیر شما 120 کارمند فعال در حوزه تحقیق و ارزیابی، رفاه جامعه، استراتژی همسایگی ازجمله توسعه اجتماعی جامعه و استراتژی‌های ایمنی جامعه را، رهبری خواهید کرد. بعلاوه شما رویکردها، استراتژی‌ها و نتایج پروژه بخش خدمات اجتماعی و سایر واحدهای تجاری شرکت را توسعه خواهید داد تا از همسویی آن‌ها با اهداف مورد انتظار شرکت، دپارتمان و عموم مطمئن شوید. از شما بعنوان عضو تیم مدیریت ارشد (SMT) انتظار می‌رود تا یک رویکرد رهبری فراگیر که برابری، تنوع، شمولیت و ایمنی روانی و فیزیکی را ترویج می‌کند را، تقویت کنید. شما بعنوان یک تصمیم‌گیرنده استراتژیک از زیرکی سیاسی برخوردار بوده و از تجربه کافی در زمینه رهبری تغییرات تحول‌آفرین و ایجاد نوآوری برخوردار هستید.

Manager, Treasury

دستمزد سالانه: 114,863 تا 183,107 دلار

در این شغل شما مسئول هدایت استراتژیک و مدیریت عملیاتی بخش خزانه‌داری در راستای استراتژی شرکت و اهداف دپارتمان خواهید بود. خزانه‌داری برنامه مالی و استقراض سرمایه شهر را بهمراه برنامه سرمایه‌گذاری 6.5 میلیارد دلاری دنبال می‌کند. شما بر جریان‌های نقدی نظارت داشته، روابط بانکی و پرداخت شهر را مدیریت کرده و نقش کلیدی را در حمایت از نوسازی محیط پرداخت شهر بازی خواهید کرد. همچنین بعنوان یک مدیر بر دفتر دارایی شرکت و برنامه توسعه آن نظارت داشته و کلیه سیاست‌ها و رویه‌های رسیدگی به دارایی‌ شرکت و امور مربوط به آن را زیر نظر دارید.

منبع: Daily Hive