Thursday, April 25, 2024
7.6 C
Calgary

پنج شغل با دستمزد بالای صد هزار دلار در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر بدنبال شغل می‌گردید تنها کافیست به فرصت‌های معرفی شده در این نوشتار نگاهی انداخته و شانس خود را برای پیدا کردن کاری با دستمزد بالا در کلگری امتحان کنید.

در ادامه این نوشتار پنج شغل با دستمزد بالای 100,000 دلار در YYC معرفی شده‌اند.

Solar Setter Manager – Fluent Solar

دستمزد: 80,000 تا 100,000 دلار

شما در این شغل باید مدیریت روزانه فعالیت‌ها و مسئولیت‌های بیزینس را برعهده بگیرید. به این ترتیب مدیریت کارکنان با شماست و باید مطمئن شوید وظایف خود را بطور کامل انجام می‌دهند. همچنین شما مسئولیت مصاحبه، استخدام، آموزش و پرورش استعدادهای جدید فروش را بر عهده خواهید داشت.

HVAC Sales Representative – Legacy Heating and Cooling

دستمزد: 80,000 تا 200,000 دلار

از شما انتظار می‌رود در این شغل محصولات موجود در بین محصولات و خدمات تهویه مطبوع منازل مسکونی را به مشتریان ارائه داده و روابط با مشتریان فعلی و بلقوه را مدیریت کنید.

Territory Sales Manager – Cask Global Canning Solutions

دستمزد: 125,000 دلار

آن‌ها در جست‌وجوی افراد منعطف و با انگیزه هستند تا مسیر آینده شغلی خود را بطور چشمگیر دگرگون کنند. بگفته مسئولان شرکت آن‌ها یک سازمان مردمی بوده که رفاه کارکنان خود را در اولویت قرار می‌دهند. در این شرکت اتاق‌های ورزش، آشپزخانه کاملا مجهز، چهار روز کاری طی ماه‌های تابستان و تعدادی مسابقه تناسب اندام داخلی با هدف ارتقای سلامت کارکنان وجود دارد. شما باید بطور فعال به مدیریت و حفظ خطوط لوله مبادرت ورزیده و فرصت‌های فروش قابل اجرا را ایجاد کنید.

Wireline Labourer – Tier 1 Energy Solutions

دستمزد: 90,000 تا 150,000 دلار

در این شغل شما مسئول کارکرد ایمن کامیون سیم‌کشی در محل خدمت هستید و در صورت نیاز باید کامیون سیم‌کشی و جرثقیل را نصب و اجرا کنید. همچنین شما در تمام عملیات سیم‌کشی، چه در محیط فروش و چه در محیط اجرا، نقش دستیار را ایفا خواهید کرد.

Finance Director – Superior Auto Finance South

دستمزد: 120,000 تا 200,000 دلار

آن‌ها بدنبال یک رهبر نتیجه محور هستند تا مسئولیت مانیتورینگ و نظارت بر تیم مشاوران را با هدف دستیابی به اهداف سازمان و افزایش فروش بر عهده بگیرد. همچنین شما مسئول ارائه راهنمایی، دستورالعمل، آموزش و انتقال مهارت‌های رهبری بمنظور الهام‌ بخشی به تیم برای داشتن عملکرد بهینه هستید. شما باید تیمی منسجم ایجاد کنید که بطور موثر با یکدیگر کار می‌کنند تا پتانسیل تیم فروش را به حداکثر برساند. بعلاوه آن‌ها بدنبال استخدام یک مدیر مالی نیز می‌گردند.

منبع: Daily Hive