Thursday, April 25, 2024
7.6 C
Calgary

برای تماشای ویدئوهای TikTok ساعتی ۱۰۰ دلار دریافت کنید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر در طول روز ساعت‌های زیادی را صرف تماشای ویدئوهای TikTok می‌کنید، یک شغل خوب برای شما سراغ داریم!

شرکت اینفلوئنسر مارکتینگ Ubiquitous مستقر در کالیفرنیا به دنبال استخدام افرادی برای تماشای ویدئوهای TikTok است.

این شرکت به دنبال استخدام سه «تماشاگر حرفه‌ای TikTok» است و به هر یک از آنها ۱۰۰۰ دلار آمریکا (معادل ۱٬۳۴۹.۵۵ دلار کانادا) پرداخت خواهد کرد.

در فراخوان همکاری این شرکت آمده: «به احتمال زیاد شما از طرف‌داران ویدئوهای TikTok هستید. چرا برای این کار دستمزد دریافت نمی‌کنید؟»

افراد منتخب باید ۱۰ ساعت ویدئوهای TikTok را تماشا کرده و برای هر ساعت ۱۰۰ دلار دریافت خواهند کرد. هدف از این کار آشنایی با ترندهای جدید است.

برای ارسال درخواست لازم است مشترک کانال یوتیوب Ubiquitous شوید. سپس فرم درخواست آنلاین را پر کرده و به صورت خلاصه توضیح دهید چرا برای این شغل مناسب هستید. همچنین می‌توانید در توییتر با هشتگ Ubiquitous در مورد شایستگی‌های خود برای این شغل توییت بزنید و شانستان را بیشتر کنید.

پیش‌نیاز استخدام در این شغل بسیار ساده است: باید با TikTok آشنا باشید و بتوانید ترندهای قدیمی و جدید را از هم تشخیص دهید. در نهایت سن شما باید ۱۸ سال یا بیشتر باشد. اگر برای این شغل انتخاب شوید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده خواهد شد. پس از دریافت ایمیل ۷ روز زمان دارید که پیشنهاد شرکت را تأیید کنید.

به گفته Ubiquitous، به منظور آشنایی با ترندهای جدید، از افراد پذیرفته‌شده انتظار می‌رود ترندهای تکراری را برای آنها یادداشت کنند.

اگر به این شغل علاقه‌مند هستید می‌توانید تا ۳۱ می برای ارسال درخواست خود اقدام کنید. شما همچنین می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

 

 

منبع: Dailyhive