Saturday, July 27, 2024
10.7 C
Calgary

استخدام کانداکتور قطار با ده هزار دلار پاداش اولیه

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شرکت CN Railway قصد دارد در بسیاری از استان‌های کشور کانداکتورهای جدید استخدام کند. نکته جالب آنکه نیروهای جدید در برخی نقاط پس از امضای قرارداد پاداش اولیه 10,000 دلاری دریافت خواهند کرد.

هرچند برای استخدام در این شغل نیازمند آموزش فنی و داشتن تجربه کاری مرتبط هستید، اما طبق آگهی منتشر شده این موارد الزام‌آور نیستند.

بگفته GlassDoor میانگین دستمزد کانداکتور قطار در CN سالانه بین 88,000 تا 120,000 دلار است.

پاداش اولیه امضای قرارداد در برخی نواحی کبک، آلبرتا و بریتش‌کلمبیا پرداخت می‌شود، اما متاسفانه ساکنین آنتاریو آن را دریافت نخواهند کرد.

شما بعنوان کانداکتور باید از رعایت دستورات قطار و قوانین و مقررات راه‌آهن اطمینان حاصل کنید. انجام کارهای سنگین بخشی از وظایف روزانه شما بوده که ازجمله آن‌ها می‌توان به مونتاژ و پیاده کردن قطارها در محوطه راه‌آهن اشاره کرد. همچنین کانداکتورها مسئول اطمینان از عملکرد سوئیچ‌های مسیر و بازرسی قطارها و تجهیزات آن‌ها هستند.

پس از استخدام شما وارد یک برنامه آموزشی فشرده بهمراه دستمزد در پردیس آموزشی CN در وینیپگ مانیتوبا می‌شوید که 11 هفته ادامه خواهد داشت. علاوه بر این چهار هفته آموزش میدانی را نیز در ادامه می‌گذرانید. در این مدت هزینه سفر، اقامت و غذای شما پرداخت خواهد شد. بگفته CN این آموزش‌ها بسیار فشرده و رقابتی هستند.

توجه داشته باشید که این شغل برای کسانی که دارای مشکل زانو هستند به هیچ عنوان مناسب نیست زیرا به خم شدن، چمباتمه زدن و زانو زدن مکرر نیاز دارد. همچنین متقاضیان باید قادر به تشخیص تفاوت میان رنگ تمام سیگنال‌ها باشند.

متقاضیان باید کارت Conductors Rule Card و گذرنامه مکان‌های مشخص را دارا باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این شغل و دیگر موقعیت‌های کاری موجود به اینجا مراجعه کنید.

منبع: Daily Hive