Friday, April 26, 2024
2.5 C
Calgary

تعطیلی مسیر پیاده‌روی Prairie Mountain طی ماه‌های تابستان

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بنابر اعلام سازمان پارک‌های آلبرتا طی تابستان امسال خبری از بازگشایی یکی از محبوب‌ترین مسیرهای پیاده‌روی آلبرتا نخواهد بود.

بر اساس توصیه‌نامه‌ای که اخیرا منتشر شده منطقه Prairie Mountain در تمام روزهای تابستان بروی علاقه‌مندان بسته بوده و از تاریخ 1 اکتبر بازگشایی خواهد شد.

این ممنوعیت موقت تمام نواحی میان بزرگراه 66، مسیر Prairie Creek و مسیر Pistolero را شامل می‌شود. به عبارت دیگر منطقه ممنوعه در فاصله 400 متری از هر سمت مسیر و قله آن را در بر می‌گیرد.

توجه داشته باشید که طی این مدت بزرگراه 66، مسیر Prairie Creek و مسیر Pistolero همچنان باز خواهند بود.

این تصمیم با هدف توسعه مسیر اصلی از ابتدا تا قله گرفته شده است. این تغییرات شامل ایجاد دسترسی‌های شرقی و غربی برای مسیر، نصب کیوسک‌هایی در طول آن، نصب علائم راهنما، نصب تابلوهای اطلاعات و ایمنی و همچنین نیمکت‌ها می‌شود.

این ممنوعیت بمنظور کاستن از خطرات عملیات عمرانی برای کوهنوردان و طبیعت‌دوستان در منطقه وضع شده است.

مسیر محبوب Prairie Mountain حدود 3.3 کیلومتر طول داشته (مسیر رفت و برگشت 6.6 کیلومتری) و در ناحیه Kananaskis Public Land Use Zone (PLUZ) در Elbow Valley، درست در حاشیه بزرگراه 66 و در تفرجگاه استانی Elbow Falss قرار دارد.

برنامه توسعه و بازسازی این مسیر با هدف افزایش استفاده سالانه طبیعت‌دوستان از آن، کاهش تخریب مداوم محیط‌زیست و همچنین کاستن از رشد نرخ حوادث برای عموم در منطقه، انجام می‌شود. با اجرای این برنامه ایمنی مسیر بیشتر شده و شاهد استفاده پایدارتر از آن خواهیم بود.

پیش از این شاهد انتشار خبیر تعطیلی تفرجگاه بسیار محبوب Crescent Falls، با هدف انجام عملیات عمرانی و بهینه‌سازی، بودیم. این ممنوعیت از جون 2023 آغاز شده و تا جون 2024 ادامه خواهد داشت.

منبع: Daily Hive