Thursday, March 28, 2024
-1.4 C
Calgary

شهرهای کانادا در میان برترین شهرها برای زندگی و درآمدزایی جوانان

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

به تازگی RBC Future Launch’s Urban Work Index فهرستی از ۳۰ شهر برتر جهان در سال ۲۰۲۳ را بر اساس معیارهایی نظیر اقدامات محیط زیستی، برابری، تنوع قومیتی، آموزش و تحصیل، اقتصاد شهری، حمل‌ونقل، سلامت، مشاغل مناسب جوانان، دسترسی به جامعه الکترونیکی و هزینه‌های مقرون به صرفه زندگی رده‌بندی کرده است.

در این فهرست تورنتو که به عنوان آخرین شهر مقرون ‌به ‌صرفه برای زندگی دیده‌ می‌شود، در بالاترین جایگاه برای مشاغل جوانان رده‌بندی شده است.

تورنتو در بخش‌های آموزش و تحصیل، دسترسی به جامعه الکترونیکی و روحیه‌ کارآفرینی امتیاز بالایی به دست آورده است.

به گزارش RBC، تورنتو پایگاه استارت‌آپ‌ها و سرمایه‌گذاران است که بیشترین فضای همکاری را برای شهروندان خود فراهم می‌کند. علاوه بر این، این شهر به عنوان سومین شهر برتر در زمینه شتاب‌دهنده‌های استارت‌آپ رده‌بندی شده است.

مونترال نیز با درخشش در زمینه‌های آموزش و تحصیل، روحیه کارآفرینی و حمل‌ونقل در رده دوم قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، سیستم حمل‌ونقل عمومی مونترال از بالاترین ساعات دسترسی در هفته برخوردار است. ایمنی بالا و امکان دسترسی به فرودگاه از طریق مسیرهای مختلف نیز از ویژگی‌های این شهر هستند. علاوه بر این، مونترال در زمینه مسیرهای دوچرخه و پیاده‌روها در میان این ۳۰ شهر رده‌بندی شده است.

ونکوور اما در معیارهای برترین شهر برای متخصصان جوان و روحیه کارآفرینی رتبه سوم را بدست آورده است. این شهر در زمینه اقدامات اقلیمی، برنامه‌های بازیافت و مسیرهای طبیعت سبز توانسته است مقام اول را کسب کند.

انتاریو به دلیل برخورداری از مراکز ویژه جوانان در این فهرست مشاهده می‌شود. از هر یک از استان‌های بریتیش کلمبیا، آلبرتا و کبک چهار شهر در این فهرست رده‌بندی شده‌اند.

سرپرست بررسی شاخص شهرهای جوان، Raj Dhaliwal، در این خصوص می‌گوید: «درحالی که وضعیت مشاغل پس از همه گیری بهبود پیدا می‌کند، همچنان بزرگسالان از آینده شغلی خود مطمئن نیستند. محیط‌های کاری، تغییرات جدید در بخش‌های سازمان‌ها و شرکت‌ها، دستمزد و تورم مواردی هستند که در زندگی، کار، تصمیمات و نحوه مشارکت جوانان در شهرها تأثیر می‌گذارند.»

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روش‌های مورد استفاده در این رده‌بندی و مطالعه کامل مقاله به این لینک مراجعه کنید.

 

 

منبع: Dailyhive