Friday, March 29, 2024
-5.3 C
Calgary

فرصت استخدام در تسلا را از دست ندهید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شرکت Tesla Canada، پیشرو در صنعت تولید اتومبیل برقی، قصد دارد تعدادی نیرو با دستمزد بسیار بالا در سراسر کشور استخدام کند.

برخی از این مشاغل به تجربه بسیار در حوزه مهندسی و تکنولوژی نیاز دارند، اما در این بین شغل‌هایی نیز پیدا خواهید کرد که می‌توان با مهارت معمولی و ابتدایی در آن‌ها مشغول شد.

طبق اطلاعیه تسلا تقریبا در تمام شهرهای بزرگ کشور ازجمله ونکوور، ادمونتون، کلگری، مونتریال و تورنتو نیاز به نیرو وجود دارد.

هرچند شرکت تسلا اطلاعاتی درباره دستمزد پرداختی مشاغل ارائه نکرده، اما وبسایت Glassdoor براورد خود از دستمزد بیشتر این فرصت‌های شغلی را منتشر کرده است.

در حال حاضر شرکت تسلا تقریبا در تمام شهرهای بزرگ ازجمله تورنتو، مونتریال، کلگری و ونکوور به Field Service Electricians نیاز دارد. براساس براورد Glassdoor نیروهای فعال در این شغل بین 70,000 تا 90,000 دلار در سال دستمزد دریافت می‌کنند. متقاضیان باید دارای کارت برق معتبر با تایید Red Seal برای شروع به کار در این شغل باشند.

اگر شما در حوزه فروش تخصص دارید امکان استخدام در بخش پشتیبانی مشتری یا خدمات تسلا در تمام شهرهای بزرگ کشور را خواهید داشت. میانگین دستمزد پایه برای مشاوران فروش تسلا سالانه حدود 54,000 دلار است، اما بگفته Glassdoor برخی مشاوران به لطف پاداش‌ها و کمیسیون‌های اضافی تا 90,000 دلار در سال دستمزد دارند.

از دیگر مشاغلی که تسلا به آن نیز دارد تکنسین‌های خدمات بوده که هر ساعت حدود 35 دلار دستمزد دریافت می‌کند. متقاضیان برای شروع به کار در این شغل تنها باید دیپلم یا فوق دیپلم، مدرک تکنسین خدمات خودرو یا سابقه فعالیت بعنوان شاگرد تکنسین در دوران مدرسه داشته باشند.

علاوه بر این‌ها فرصت‌هایی برای اشتغال دانشجویان نیز وجود دارد. شرکت تسلا در اواخر سال جاری دوره‌های کارآموزی در برخی شهرهای کانادا برگزار می‌کند و انتظار می‌رود این دوره‌ها در ماه آگست یا سپتامبر آغاز شوند.

برای مشاهده لیست کامل مشاغل موجود به اینجا مراجعه کنید.

منبع: Daily Hive