Sunday, April 28, 2024
15.5 C
Calgary

فراخوان بیش از 140,000 فورد MKC به دلیل نقص و آتشسوزی موتور

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بنابر گزارش شبکه خبری CBS News فورد هزاران اتومبیل SUV لوکس خود را پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر آتش گرفتن موتور آن‌ها در ایالات‌متحده، چین و کانادا فراخوانده است.

شرکت فورد روز جمعه 2 جون از فراخوان مدل‌های 2015-2019 اتومبیل Lincoln MKC خبر داد. این فراخوان شامل 142,522 اتومبیل در ایالات‌متحده و قلمروهای فدرال می‌شود.

براساس اعلام شرکت محل قرارگیری سنسور مانیتور باتری این اتومبیل‌ها باعث می‌شود تا در هنگام تعمیر باتری یا دیگر قطعات الکترونیکی امکان وارد آمدن آسیب وجود داشته باشد. اتصال جریان برق می‌تواند مواد اطراف را بیش از حد گرم کرده و موجب آتشسوزی خودرو در هنگام حرکت یا توقف شود.

در نتیجه از کسانی که مالک این مدل‌ها هستند خواسته شده تا خودروی خود را در محیط باز و به دور از هر نوع سازه‌ای پارک کنند.

در این اطلاعیه آمده: “شرکت فورد از 19 گزارش آتشسوزی موتور خودروهای پارک شده یا در حال حرکت که احتمالا مرتبط با این نقص هستند، آگاه است. فورد هیچگونه دستورالعملی برای توقف رانندگی با وسایل نقلیه تحت این فراخوان صادر نکرده و از هیچگونه تصادف یا آسیب جسمی مرتبط با این نقص اطلاع ندارد.”

در میان این 19 گزارش 11 مورد در ایالات‌متحده، هفت مورد در چین و یک مورد در کانادا رخ داده‌اند.

این شرکت اظهار داشته که نمایندگی‌های فروش فورد و لینکلن و فروشندگان قطعات و تعمیرگاه‌های مجاز این اطلاعیه‌ و دستورالعمل‌های لازم را دریافت کرده‌اند.

فورد قصد دارد تا تاریخ 26 جون به مالیکن MKC اطلاع‌رسانی کرده و از آن‌ها بخواهد اتومبیل‌های خود را برای انجام تعمیرات منتقل کنند. شرکت فورد هزینه تعمیرات را به مالکان بازپرداخت می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی در اینباره که آیا اتومبیل شما جزو این فراخوان بوده یا خیر شماره شناسایی اتومبیل (VIN) را در اینجا چک کنید.

منبع: Daily Hive