Saturday, April 27, 2024
1.8 C
Calgary

هلی‌هایکینگ در کوه‌های بریتیش کلمبیا در میان برترین سفرهای ماجراجویانه جهان

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

هلی‌هایکینگ نوعی سفر تفریحی است که در آن کوهنوردان با هلیکوپتر به مناطق کوهستانی بکر و غیرقابل دسترس بریتیش کلمبیا سفر می‌کنند. این سفر به عنوان یکی از برترین سفرهای ماجراجویانه جهان معرفی شده است.

تورهای هلی‌هایکینگ CMH Heli + Skiing در فهرست ۲۸ سفر ماجراجویانه برتر جهان در نشریه معتبر Condé Nast Traveller قرار گرفته است.

به گفته این نشریه، راهنمایان شرکت‌های گردشگری در طول تابستان مسافران خود را به پیاده‌روی چند روزه در مناطق غیرقابل دسترس می‌برند. این شرکت‌ها چشم‌اندازهای خیره‌کننده‌ مراتع اطراف آلپ را به مسافران خود هدیه می‌دهند.

شرکت‌کنندگان این تورها از لحاظ فیزیکی هیچ مشکلی ندارند و مسیر پیمایش برای آنها دشوار نیست. این مسافران در اقامتگاه‌های چوبی مستقر می‌شوند و از خدمات جانبی اسپاها بهره‌مند می‌شوند. علاوه بر این، مسافران می‌توانند از جکوزی روی پشت‌بام استفاده کنند و برای پیمایش‌ روز آینده آماده شوند.

بر اساس وب‌سایت CMH،‌ تورهای چند روزه تابستانی در مکان‌های بکر و دورافتاده رشته‌ کوه‌های راکی کانادا برگزار می‌شوند. Bobbie Burns، واقع در جنوب گلدن، بریتیش کلمبیا، و Cariboos اقامتگاه‌هایی هستند که توسط این تورها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

هزینه این سفرهای سه و چهار روزه بین ۴۳۰۰ تا ۵۸۰۰ دلار است.

 

 

منبع: Dailyhive