Saturday, April 27, 2024
2.4 C
Calgary

با بلیت کلگری استمپید چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شرکت در برنامه‌های تفریحاتی کلگری استمپید می‌تواند هزینه‌بر باشد و برخی از علاقمندان به این رویداد باشکوه نیاز به تعیین بودجه داشته باشند. اما بلیت ورودی این رویداد محبوب امکان استفاده از گزینه‌های فراوانی را به شما می‌دهد.

بلیت ورودی کلگری استمپید تنها به معنی اجازه ورود نیست. در ادامه این مطلب در مورد تفریحاتی که می‌توانید با کمک بلیت ورودی به صورت کاملا رایگان انجام دهید را به شما معرفی می‌کنیم. با پیکوبینو همراه باشید.

Nashville North, Big Four, Coke Stage Concerts

کنسرت‌های فراوانی در شهر برگزار می‌شوند، اما گزینه‌های رایگان متعددی در دسترس شما قرار دارند. برای مثال Nashville North و Big 4 Roadhouse علاوه بر اینکه رایگان هستند به شما نوشیدنی‌های متنوعی را ارائه می‌دهند. این در حالی است که استیج Coke در میانه مسیر شما قرار دارد.

Elbow River Camp

یکی دیگر از برنامه‌های رایگان کلگری استمپید آشنایی با فرهنگ‌های اقوام اولیه کانادا نظیر Kainai، Piikani، Siksika، Stoney Nakoda و Tsuut’ina در کمپ رودخانه Elbow‌ است. شما می‌توانید در ۲۶ چادری که برای فروش جواهرات و آثار هنری و همچنین فروش مربای محلی برپا شده‌اند، دیدن کنید و از تماشای رقص سنتی لذت ببرید.

Monster Energy Compound

چهار فرصت شگفت‌انگیز برای ترشح آدرنالین در Monster Energy Compound وجود دارد. پیش از مراجعه به این مکان بهتر است فهرست برنامه‌های هیجان‌انگیز را بررسی کنید.

The Dog Bowl

یکی دیگر از برنامه‌های بامزه کلگری استمپید مسابقه سگ‌های باهوش در سالن سرپوشیده است. اگر گرما اذیتتان کرد پیشنهاد می‌کنیم به تماشای مسابقه این موجودات بانمک بروید.

Stampede Powwow

مسابقات Calgary Stampede Powwow که در ۱۲ و ۱۳ جون برگزار می‌شوند را از دست ندهید. در این مسابقات رقصنده‌ها و نوازنده‌های درام سراسر کانادا و البته ایالات متحده شرکت می‌کنند. رقص‌های متنوع، آواز و نواختن طبل را تنها در این رویداد مشاهده خواهید کرد.

Western Oasis

West Stage یکی دیگر از برنامه‌های مقرون به صرفه کلگری استمپید است. شما می‌توانید از شنیدن موسیقی و تماشای آثار هنری در یک فضای سرپوشیده خنک لذت ببرید. وجود باغ شراب نیز به شما این امکان را می‌دهد برای ساعاتی روزهای شلوغ کلگری را فراموش کنید.

Agriculture Showcases

در برنامه‌های کشاورزان آلبرتا نیز می‌توانید با حیوانات بانمک و نحوه زندگی کشاورزان آشنا شوید. فراموش نکنید که در این برنامه‌های ویژه اطلاعات منحصر به فردی را کسب خواهید کرد.

Stage of Wonders

شما می‌توانید با بلیت کلگری استمپید به BMO Centre for the Stage of Wonders بروید و از نمایش شگفت‌انگیز The Grand Illusionist Magic Show و همچنین SOAR Aerial Circus لذت ببرید. اگر به شعبده‌بازی و آکروبات هیجان‌انگیز علاقه دارید، این فرصت بی‌نظیر را از دست ندهید.

 

 

منبع: Dailyhive