Sunday, April 28, 2024
5.2 C
Calgary

بهترین اسپای کانادا محصور در جنگل

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

هیچ‌چیز به اندازه گذراندن تعطیلات در اسپاهای بی‌نظیر کانادا برای آرامش ذهن و بدن، ما را سرزنده نمی‌کند. این در حالی است که یکی از اسپاهای کانادا به صورت جهانی مورد توجه قرار گرفته است.

وب‌سایت SpaSeeekers بهترین اسپاها و آبگرم‌های کانادا را با توجه به نظر کارشناسان رده‌بندی کرده است. در این فهرست مکان‌هایی در اتریش، نیوزلند، دبی و بالی نیز مشاهده می‌شود.

از دید این وب‌سایت، بهترین اسپای کانادا Scandinave Spa واقع در Whistler بریتیش کلمبیا است که در فاصله دو ساعتی با ونکوور قرار دارد.

بر اساس این وب‌سایت، Scandinave Spa یک اسپای محصور در گیاهان سرسبز و کوه‌های پوشیده از برف است که مکان بی‌نظیری را برای مهمان خود فراهم می‌کند. مهمان‌های این اسپا می‌توانند از حمام‌های سنتی به سبک اسکاندیناوی لذت ببرند.

زمانی که به این اسپای منحصر به فرد می‌رسید، احساس می‌کنید وارد یک فضای VIP یا مشهور شده‌اید.

شما می‌توانید در سونا استراحت کنید، سپس وارد استخر آب سرد شوید و بعد از کمی استراحت دوباره از امکانت این مجموعه استفاده کنید. در این بین نیز می‌توانید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه از میان‌وعده‌های خوشمزه این مکان تفریحاتی لذت ببرید.

پس از ورود و خروج به استخرهای گرم و سرد می‌توانید روی تخت‌های مخصوص، کمی استراحت کنید و مجدد برنامه خود را تکرار کنید. یادتان باشد که هنگام استراحت ممکن است سرما بدنتان را سوزن سوزن کند، اما این حس شگفت‌انگیز باعث سرزندگی شما می‌شود.

سفر به Scandinave Spa به شما این حس را می‌دهد که در جنگل یک خصوصی و جزئی از طبیعت هستید. به گفته کارشناسان، این اسپای سنتی به سبک اسکاندیناوی یکی از بهترین اسپاهای کانادا است.

 

 

منبع: Dailyhive