Wednesday, May 1, 2024
2 C
Calgary

بهترین استخرهای آبگرم و سوناهای کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در حالی که سرمای شدید کلگری را فرا گرفته بسیاری به دنبال مکان‌های گرم می‌گردند. خوشبختانه استخرهای آبگرم و سوناهای متعدد در شهر وجود دارند که شهروندان می‌توانند به آن‌ها مراجعه کنند.

از اسپای اسکاندیناوی گرفته تا سونای همراه با کارائوکه، گزینه‌های بی‌نظیر بسیاری در دسترس شما قرار دارند. در این مطلب با تعدادی از این مکان‌های آرامش‌بخش آشنا می‌شویم.

Oak Leaf European Sauna Club

در این اسپای اروپایی و اسلاویک بانیا می‌توان از امکانات بی‌نظیر مانند دیوارهای پوشیده از چوب سدر و رایحه‌درمانی با برگ بلوط و توس و ماساژ در سونای مرطوب استفاده کرد. علاوه بر این امکانات منحصر به فرد از جمله حوضچه آب یخ وجود دارد که می‌توان پس از خروج از اتاق سونا داخل آن پرید و انرژی را بازیابی کرد.

آدرس: 1603 62nd Avenue SE #3

SKA Thermal Spa

تنها آبگرم حرارتی شهری که در مرکز Beltline قرار دارد را می‌توانید در SKA Thermal Spa پیدا کنید. سونای مرطوب، سونای خشک، سونای مادون قرمز و استخرهای آب داغ تنها بخشی از امکانات این اسپا هستند.

آدرس: 638 11th Avenue SW, Unit 117

Banff Upper Hot Springs

یکی از بهترین راه‌ها برای کسب آرامش و استراحت شنا در چشمه‌های آبگرم بنف است. این مجموعه در سال ۱۸۸۶ افتتاح شده و هم‌اکنون جزو میراث منطقه به شمار می‌رود. وجود مواد معدنی گوناگون در این چشمه‌های آبگرم به درمان برخی بیماری‌ها کمک می‌کنند.

آدرس: 1 Mountain Avenue, Banff

Aquarius Spa

شما می‌توانید در Aquarius Spa به صورت همزمان به بانیای اروپایی و حمام ترکی دسترسی داشته باشید و ساعاتی از شب را با کارائوکه سپری کنید. توجه داشته باشید که برای استفاده از این امکانات شگفت‌انگیز باید پیش از مراجعه به مجموعه آن‌ها را رزرو کنید.

آدرس: #11255 30th Street SW

Fairmont Palliser

برای استفاده از استخر آبگرم هتل معروف و لوکس Fairmont Palliser لازم نیست مهمان هتل باشید. با رزور این مجموعه از امکانات منحصر به فرد آن بهره‌مند خواهید شد.

آدرس: Boulevard Level, Fairmont Palliser – 133 9th Avenue SW

Kananaskis Nordic Spa

یک استراحتگاه محلی که می‌توانید با ۴۵ دقیقه رانندگی به آن برسید Kananaskis Nordic Spa نام دارد. امکانات این مجموعه شامل اقامتگاه، پنج استخر روباز، پنج کابین سونای خشک و مرطوب، یک کابین لایه‌برداری، سالن‌ استراحت در کنار آتش و ماساژ درمانی می‌شود.

آدرس: 1 Centennial Drive, Kananaskis Village

YMCA

اگر قصد دارید به مجموعه‌ای خانوادگی بروید به شما YMCA را پیشنهاد می‌کنید. در این مرکز می‌توانید علاوه بر جکوزی، استخرهای آبگرم و سونا از سالن‌های ورزشی و دیوارهای صخره‌نوردی نیز استفاده کنید. علاوه بر این می‌توانید کتاب از کتابخانه‌ امانت بگیرید و طی مدت حضور خود بخوانید!

آدرس: مکان‌های مختلفی در شهر که می‌توان آدرس آنها را در اینجا پیدا کرد

منبع: Daily Hive