Thursday, May 2, 2024
4.2 C
Calgary

فرصت‌های شغلی Parks Canada در جسپر و بنف با دستمزد بالا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر عاشق طبیعت و کوه هستید بدون شک کار کردن در کوهستان راکی آرزوی شماست. خوشبتانه سازمان پارک‌های کانادا فرصت‌های شغلی بسیاری در جسپر و بنف دارد که می‌توانید در آن‌ها مشغول شوید.

در ادامه با تعدادی از این مشاغل که هم‌اکنون در دسترس هستند آشنا می‌شویم.

مکانیک

محل کار: پارک ملی جسپر

توضیحات شغل: در این شغل باید خدمات تعمیر، نگهداری و تعویض قطعات وسایل نقلیه و تجهیزات سنگین و سبک در واحد صحرایی یا مرکز خدمات Parks Canada Agency را ارائه دهید. همچنین وظیفه خدمات‌رسانی، بازرسی و تعمیر قطعات مختلف تجهیزات جاده‌ای ناوگان بر عهده شما خواهد بود؛ بیشتر تجهیزات سنگین را کامیون‌های چند محور، لودر و گریدر تشکیل می‌دهند.

دستمزد: 32.80 تا 35.64 دلار در ساعت

Campgrounds – Visitor Facilities Attendant, Visitor Services Attendant, Visitor Services Lead Hand

محل کار: پارک ملی بنف

توضیحات شغل: محل کار شما ممکن است در Johnston Canyon/Bow Valley Parkway، Two Jack/ Minnewanka یا Tunnel Mountain باشد. شما بعنوان Visitor Facilities Attendant مسئول نظافت و پاکسازی اردوگاه‌های کمپینگ Parks Canada Agency و ساختمان‌های استفاده روزانه، تاسیسات و محوطه‌ها خواهید بود. این شغل شامل پاکسازی محدود سرویس‌های بهداشتی اردوگاه‌ها، سرویس‌های بهداشتی محوطه‌های روزانه و نظافت و نگهداری از محوطه‌های کمپینگ هم می‌شود.

وظیفه Visitor Services Attendant ارائه خدمات به بازدیدکنندگان، دریافت پول و نظافت و نگهداری از اردوگاه‌ها و محوطه‌های روزانه با هدف بهبود تجربه بازدیدکنندگان است. همچنین شما باید به بازدیدکنندگان خوشامد گفته، آن‌ها را راهنمایی کرده، اطلاعات لازم را در اختیارشان قرار داده و عملیات رزرو و فروش جایگاه‌های کمپینگ را تایید کنید.

دستمزد: حداقل دستمزد برای GS-BUS-02: 19.83 دلار در ساعت، برای GS-MPS-04: 24.39 دلار در ساعت، بعلاوه 4 درصد دستمزد بیشتر برای مشاغل مدیریتی

Cashier-Inventory

محل کار: Miette Hot Springs، پارک ملی جسپر

توضیحات شغل: در این شغل شما به مهمانان خوشامد گفته و در فرایند پاکسازی و نظافت روزانه و عملیات جزئی نگهداری از تاسیسات همکاری خواهید کرد. هدف این شغل ارائه محیط آبی امن و تجربه باکیفیت به بازدیدکنندگان پارک است. Miette Hot Springs محیطی بسیار چالش‌برانگیز و جذاب دارد.

دستمزد: 23.20 دلار تا 25.21 دلار در ساعت

Lifeguard-Inventory

محل کار: Miette Hot Springs، پارک ملی جسپر

توضیحات شغل: شما باید بطور مداوم بر استخرهای روباز نظارت داشته و مراقبت‌های اورژانس را در هنگام نیاز ارائه دهید. همچنین در عملیات روزانه پاکسازی و نظافت همکاری کرده و به تعمیر و نگهداری جزئی تاسیسات کمک می‌کنید.

دستمزد: 27.22 تا 29.57 دلار در ساعت

Highway Operations Manager

محل کار: نقاط گوناگون ازجمله Banff-Kootenay Operating Area (بنف در آلبرتا و Radium Hot Springs در بریتیش‌کلمبیا) و Jasper Operating Area

توضیحات شغل: وظیفه شما هدایت و هماهنگی برنامه‌ها و عملیات تعمیر و نگهداری بزرگراه است. این شغل مسئولیت مستقیم تمام بخش‌های برنامه‌ریزی برای نگهداری از بزرگراه و عملیات مختلف ازجمله تخصیص منابع انسانی و مالی، برنامه‌ریزی و اجرای عملیات تعمیر و نگهداری پیشگیرانه، مدیریت بسته شدن جاده‌ها و سیاست‌گذاری‌های مربوطه، مدیریت قراردادهای مشارکت با مسئولان استانی و برنامه تعمیر و نگهداری ناوگان سنگین و سبک را بر عهده دارد.

دستمزد: 85,742 تا 92,694 دلار در سال

Class 1 & Class 3 Snow Plow Operator

محل کار: نقاط گوناگون ازجمله Lake Louise-Yoho Operating Area (دریاچه لوییز در آلبرتا)، Banff Kootenay Operating Area (بنف در آلبرتا و Radium Hot Springs در بریتیش‌‎کلمبیا)

توضیحات شغل: در این شغل عملیات پاکسازی و برف‌روبی بزرگراه و جاده را با استفاده از خودروهای سنگین یا نسبتا سنگین (لودر، گریدر، برف‌روب) انجام می‌دهید. برای استخدام در این شغل باید گواهینامه کلاس 1 یا 3 را بهمراه تاییدیه کار با ترمز بادی داشته، توان کار کردن همزمان با قابلیت‌های چندگانه وسایل را دارا بوده (برای مثال نمک‌پاشی) و وظایف مختلف را در جریان عملیات نگهداری از بزرگراه یا جاده Parks Canada Agency انجام دهید.

دستمزد: 24.98 تا 28.06 دلار در ساعت

شما می‌توانید لیست کامل مشاغل موجود را در اینجا مشاهده کنید.

منبع: Daily Hive