Sunday, April 28, 2024
15.5 C
Calgary

فرصت‌های شغلی شهرداری کلگری با دستمزد بالا در ماه جولای

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر ساکن کلگری هستید و به دنبال کار می‌گردید تعدادی مشاغل عالی با درآمد بالا در شهرداری شهر منتظر شما هستند.

هم‌اکنون با مراجعه به بخش فرصت‌های شغلی وبسایت شهرداری کلگری می‌توان لیست کامل این شغل‌های پاره‌وقت و تمام‌وقت را مشاهده کرد.

در ادامه برخی از بهترین این فرصت‌ها که دستمزد خیلی خوبی دارند، معرفی شده‌اند.

TCA Financial Systems Consultant

دستمزد سالانه: 80,640 تا 121,760 دلار

شما در این شغل خدمات مشاوره در حوزه بررسی، توسعه و اجرای برنامه‌های مبتکرانه را، با تمرکز بر بهینه‌سازی عملکرد PeopleSoft Modules و با هدف رفع نیازهای تجاری، ارائه خواهید داد. همچنین توصیه‌های لازم را بمنظور استفاده و ادغام سیستم‌ها با سیاست‌های مالی شرکت و فرایندهای تجاری، در اختیار ریاست قرار می‌دهید.

Human Performance Researcher – Calgary Police Service

دستمزد سالانه: 80,640 تا 121,760 دلار

شما در این جایگاه به بررسی علمی در حوزه عملکرد انسانی و تحقیقات فاکتورهای انسانی با هدف ایجاد دانش علمی جدید و کمک به شناخت و توسعه آموزش برای افسران و نیروهای استخدامی پلیس پرداخته و در نهایت عملکرد ایمنی و عملیاتی را بهبود می‌بخشید.

Transit Technology Engineer

دستمزد سالانه: 88,706 تا 133,937 دلار

در این شغل باید نقش فعال در توسعه تکنولوژی مبلتکرانه و کلیدی برای Calgary Transit (CT) ایفا کنید. حمایت از پروژه‌ها، ارتقا سیستم و عملیات تعمیر و نگهداری با مشارکت افراد ذینفع، همکاری با فروشندگان، همسویی با پروژه‌های موجود و مشارکت با منابع فنی برخی از وظایف شما هستند.

Team Lead – Recreation and Sport Partners

دستمزد سالانه: 91,425 تا 140,027 دلار

شما در این شغل نقش رهبری استراتژیک و عملیاتی را بری تیم سرگرمی و ورزشی و شرکای مدنی ایفا خواهید کرد که به افزایش رفاه اجتماعی شهروندان کلگری کمک می‌کند. همچنین شما مسئول حصول اطمینان از مسئولیت‌پذیری عمومی در قبال سرمایه‌گذاری‌های شهر در جامعه و میان شرکای مدنی بوده و نظارت مسئولانه بر دارایی‌های متعلق به شهر دارید. علاوه بر این شما مسئول نظارت و مدیریت مشارکت در این سازمان‌های اجتماعی هستید.

Team Lead – Repair and Maintenance

دستمزد سالانه: 100,567 تا 154,029 دلار

شما در این فرصت شغلی مسئولیت رهبری، طراحی استراتژی عملیاتی و نظارت مهندسی را بر عهده داشته و بعنوان کارشناس تیم‌های تعمیر و نگهداری Drinking Water Distribution (DWD) و تحویل پروژه‌های سرمایه‌ای فعالیت می‌کنید. شما باید فرصت‌های موجود برای اجرای تغییرات عملیاتی با هدف افزایش کارایی و اثربخشی را بیابید. همچنین باید در صورت نیاز نقشه‌های مهندسی بمنظور تعمیر و نگهداری سیستم توزیع آب را بررسی و امضا کنید.

منبع: Daily Hive