Saturday, April 27, 2024
2.9 C
Calgary

ویدیویی از اولین روزهای برگزاری کلگری استمپید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

رویداد کلگری استمیپد یکی از مهم‌ترین بخش‌های هویت استان آلبرتا است. به همین دلیل ویدیوی قدیمی که از نحوه برگزاری این رویداد در سال‌های گذشته به دست ما رسیده، بسیار جذاب است!

هر ساله بیش از یک میلیون نفر برای تفریح و سرگرمی، شرکت در مسابقات جذاب و جشن و پایکوبی در کلگری استمپید حاضر می‌شوند.

با وجود اینکه این رویداد سرگرم‌کننده سال‌های فراوانی در کلگری برپا می‌شود، هر سال با برنامه‌های جدید طرفداران خود را غافل‌گیر می‌کند. البته این موضوع در خوراکی‌های خوشمزه و متنوع بیشتر دیده می‌شود.

خوشبختانه ویدیوی بی‌کلام آرشیوی از این رویداد در کانال یوتیوب منتشر شده که شاهدی بر روزهای ابتدایی برپایی کلگری استمپید است. در آن دوره کابوی‌ها گله‌دارانی بودند که به اجرای نمایش می‌پرداختند و خبری از نمایش در چادرهای رودیو نبود.

جدا از کیفیت پایین تصویر، برنامه کلگری استمپید امروز تفاوت چندانی با آن زمان ندارد. گاو‌چران‌های شجاع همچنان سوار اسب‌های وحشی می‌شوند، دور گردن گوساله‌ها طناب پرتاب می‌کنند و ارابه‌ها با هم مسابقه می‌دهند. البته مسابقات در آن زمان کمی خطرناک‌تر برگزار می‌شدند.

شما می‌توانید این ویدیوی جذاب که به سال ۱۹۲۳ تعلق دارد را تماشا کنید. دوشیدن گاو وحشی در ابتدای این ویدیو برای ما بسیار جالب بود!

اگر هنوز تصمیم دارید به کلگری استمیپد بروید می‌توانید از چند روز رایگان باقی‌مانده استفاده کنید. فراموش نکنید پنکیک‌های حماسی محبوب را برای صبحانه امتحان کنید.

 

 

منبع: Dailyhive