Friday, May 3, 2024
1.6 C
Calgary

افزایش سقف کمک‌هزینه Canada Child Benefit تا 7,500 دلار

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با افزایش سقف کمک‌هزینه‌ Canada Child Benefit (CCB) حال شما می‌توانید به ازای هر فرزند مبلغ بیشتری را در مقایسه با سال گذشته دریافت کنید.

در ماه جولای سال گذشته وزارت استخدام و توسعه اجتماعی کانادا (ESDC) با هدف کمک به افزایش تاب‌آوری خانواده‌ها در برابر رشد هزینه‌های زندگی سقف CCB را افزایش داد.

بر این اساس برای سال کمک‌هزینه‌ای 2022-23 خانواده‌هایی که بیش از دیگران نیاز به کمک مالی دارند می‌توانستند به ازای هر فرزند زیر شش سال 6,997 دلار و برای هر فرزند شش تا 17 ساله 5,903 دلار دریافت کنند.

سال کمک‌هزینه‌ای یا benefit year همیشه از تاریخ 1 جولای شروع و در تاریخ 30 جون سال آینده به پایان می‌رسد. از سال 2018 دولت با هدف حمایت بهتر از والدین همزمان با رشد هزینه‎‌های زندگی کمک‌هزینه Canada Child Benefit را معرفی کرده است.

سخنگوی ESDC در اینباره گفت: “این تغییر به معنای افزایش حداکثر مبالغ کمک‌هزینه و آستانه‌های درآمدی برای بهره‌مندی بیشتر آنهاست. این آستانه بطور سالانه افزایش پیدا می‌کند تا با افزایش هزینه‌های زندگی همگام و به والدین برای حمایت بیشتر از فرزندانشان کمک کند. هر دو شاخص حداکثر مزایای دریافتی و آستانه درآمد بطور سالانه و براساس شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) مورد بازنگری قرار می‌گیرند.”

اولین مرحله پرداخت  CCBدر‌ سال سود 2023-24 طبق برنامه در تاریخ 20 جولای واریز می‌شود.

بگفته ESDC حداکثر کمک‌هزینه دریافتی سالانه به ازای هر فرزند کمتر از شش سال با افزایش 440 دلاری از 6,997 دلار به 7,437 دلار رسیده است. این مبلغ برای هر فرزند بین شش تا 17 سال نیز با رشد 372 دلاری از 5,903 دلار به 6,275 دلار افزایش پیدا کرده است.

توجه داشته باشید که این مبلغ معاف از مالیات است.

ESDC خاطرنشان شده که این افزایش به معنای رشد 6.3 درصدی کمک‌هزینه CCB در مقایسه با سال گذشته است. همچنین خانواده‌هایی که سالانه کمتر از 34,863 دلار درآمد داشته باشند حداکثر سقف مزایا دریافت خواهند کرد.

شما می‌توانید با مراجعه به اینجا وضعیت خانواده خود برای دریافت CCB را بررسی کنید.

منبع: Daily Hive