Saturday, April 27, 2024
1.8 C
Calgary

بازگشایی یک پارک جدید در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با بازگشایی یک پارک جدید در محله Yorkville شهروندان کلگری می‌توانند برای پیاده‌روی و اسکیت به  آنجا بروند. ساخت این پارک هشت سال زمان برده است.

بوستان Central Park در جنوب‌غرب شهر و در آدرس 121 Yorkville Park SW واقع شده و هدف از ساخت آن ایجاد محیطی سرگرم‌کننده برای شهروندان بوده است. این پارک یک تپه سورتمه‌سواری، یک پیست اسکیت روی یخ و یک میز پینگ‌پونگ دارد.

این پارک چهار هکتاری اولین بوستان در جنوب‌غرب پارک استانی Fish Creek خواهد بود که شهروندان می‌توانند سگ خود را بدون بستن قلاده و برای گردش به آن ببرند.

در این بوستان برخی آثار هنری جدید به نمایش گذاشته شده و یک غرفه رنگی اثر جردن بورژو، هنرمند اهل کلگری را نیز، در دل خود دارد.

این پارک با همکاری آزمایشگاه شهری دانشگاه کلگری ساخته شده و سازندگان به دسترسی آسان شهروندان به آن توجه ویژه داشته‌اند. به این ترتیب کسانی‌ که از ویلچر استفاده می‌کنند می‌توانند به راحتی و از چند نقطه وارد پارک شده و این ویژگی در دیگر نقاط بوستان هم به چشم می‌خورد.

زمین اسکیت پارک نیز تنها مورد موجود در جنوب جاده اندرسون و چهارمین پارک اسکیت دائمی در جنوب‌غرب کلگری است. سازندگان این محوطه تاکید زیادی بر دسترسی آسان شهروندان به زمین اسکیت و بازی داشته و امکان ورود با ویلچر به آن از چند نقطه وجود دارد.

منبع: Daily Hive