Saturday, April 27, 2024
1.8 C
Calgary

تخفیف‌های فوق‌العاده Flair Airlines را از دست ندهید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شرکت هواپیمایی Flair Airlines قیمت بلیت برخی مسیرهای خود را برای فصل پاییز به شدت کاهش داده و آن را حتی به 19 دلار رسانده است.

این شرکت ارائه‌دهنده پروازهای ارزان تا تاریخ 27 جولای بلیت تمام پروازهایی که از 5 سپتامبر تا 13 دسامبر 2023 انجام می‌شوند را با 20 درصد تخفیف ارائه می‌کند. همچنین بلیت برخی پروازها در مسیرهای جدید با تخفیف 50 درصد هم قابل خریداری هستند.

برای استفاده از این فرصت طلایی کافیست به وبسایت Flair Airlines مراجعه کرده و یا از کد تخفیف “fallforward20” استفاده کنید.

شما می‌توانید هم‌اکنون پرواز تورنتو به ونکوور را با پرداخت تنها 49 دلار خریداری کرده یا با بلیت یکطرفه 59 دلاری سفری آخرهفته‌ای به هالیفاکس ترتیب دهید.

در این بین برخی پروازهای عالی و بین‌المللی هم به چشم می‌خورند که از میان آن‌ها می‌توان به پرواز تورنتو به نشویل به قیمت 114 دلار و پرواز تورنتو به کانکون به قیمت 148 دلار اشاره کرد.

توجه داشته باشید که کرایه‌های پرداختی غیرقابل استرداد بوده و این تخفیف فقط برای کرایه پایه، بدون در نظر گرفتن مالیات و کارمزد، اعمال می‌شود. همچنین در تاریخ 6 تا 9 اکتبر و 10 تا 13 نوامبر و همزمان با تعطیلات روز شکرگزاری و روز یادبود امکان خرید بلیت تخفیف‌دار وجود ندارد.

از آنجا که تعداد صندلی‌ها محدود هستند بهتر است هرچه سریع‌تر برای خرید بلیت اقدام کنید. این طرح تا نیمه‌شب روز پنجشنبه 27 جولای به وقت MT اجرا می‌شود.

منبع: Daily Hive