Sunday, April 28, 2024
12.9 C
Calgary

برگزاری مسابقه بزرگ دوچرخه‌سواری در خیابان‌های کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر در منطقه Bowness کلگری زندگی می‌کنید، ۷ آگوست که تاریخ برگزاری Tour de Bowness Race + Festival را در تقویم خود یادداشت کنید.

شنبه ۵ آگوست مسابقه Tour de Bowness در شمال Cochrane‌ آغاز خواهد شد. این مسابقه بزرگ پس از تپه‌نوردی، یکشنبه ۶ آگوست در Montgomery ادامه می‌یابد. در نهایت این رویداد هیجان‌انگیز سه روزه ۷ آگوست به خیابان‌های Bownesss می‌آید.

مسیر این مسابقه ۹۶۰ متر و سرعت دوچرخه‌سواران به ۷۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید. مسیر سنگ‌فرش Bowness که در واقع مسیر این مسابقه هیجان‌انگیز است، هفت پیچ، یک تپه و زمینی تقریبا ناهموار دارد.

قرار است امسال یک مسابقه دوستانه نیز برای کودکان برگزار شود. ثبت نام در این مسابقه در تاریخ ۷ آگوست و از ساعت ۱۱:۴۵ صبح تا ۱۲:۴۵ بعدازظهر با هزینه ۵ دلار انجام می‌شود. توجه داشته باشید که تمامی شرکت‌کنندگان جایزه دریافت می‌کنند.

بیستمین سالگرد Tour de Bowness با همکاری Mainstreet Bowness Business Improvement Area و Bow Cycle برگزار می‌شود.

یک جشن خیابانی شاد نیز این رویداد را تکمیل می‌کند. علاوه بر حضور کامیون‌های غذا، اجرای موسیقی زنده و برپایی غرفه‌های هنری، برنامه‌های فراوانی برای سرگرمی خردسالان اجرا خواهد شد. در حالی که ورود خودروها به مسیر مسابقه ممنوع است، پاسیوهای رستوران‌های زیادی در این منطقه مهمانان خود را میزبانی خواهند کرد.

Tour de Bowness Race + Festival

زمان: ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر، ۷ آگوست

مکان: Mainstreet Bowness Road

ثبت نام: ۳ آگوست ثبت نام بسته می‌شود و هزینه ثبت نام بین ۳۵ تا ۱۵۰ دلار است. برای ثبت نام به این لینک مراجعه کنید.

 

 

منبع: Dailyhive