Monday, May 6, 2024
4.3 C
Calgary

افتتاح فروشگاه خواربارفروشی زنجیره‌ای Aisle 24 در آلبرتا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در حالی که در مورد فروشگاه‌های پسماند صفر زیاد شنیده‌ایم، فروشگاه‌های خواربارفروشی تماس صفر می‌تواند برای بسیاری از ما جدید باشد!

خواربارفروشی Aisle 24 در حال حاضر در Jasper Avenue 11937 و 104th Street NW 10142 دو شعبه فعال دارد. این فروشگاه که صندوق‌دار و فروشنده ندارد، به صورت ۲۴ ساعته در دسترس مردم است. مشتریان این فروشگاه زنجیره‌ای تنها کافی است اپلیکیشن Aisle 24 را روی گوشی‌های تلفن همراه خود نصب کنند و یک حساب کاربری ایجاد کنند. پس از این مراحل، مشتریان می‌توانند از Aisle 24 خرید کنند.

در آخر نیز مشتریان اقلام خریداری شده خود را مجدد چک کرده و مبلغ قابل‌پرداخت را می‌پردازند.

قرار است بیش از ۱۰ فروشگاه این چنینی در آلبرتا و بریتیش کلمبیا افتتاح شود. خبر خوب اینکه ساکنین کلگری می‌توانند به زودی از فروشگاه‌های Aisle 24‌ خرید کنند. هم‌اکنون دو شعبه از فروشگاه‌های Aisle 24 در ادمونتون افتتاح شده است.

در حال حاضر فروشگاه‌های بدون نیروی انسانی به دو شیوه فعالیت می‌کنند: فروشگاه‌های کوچک در مناطق مسکونی و فروشگاه‌های اجتماعی که در دسترس عموم مردم قرار دارند.

شرکت Aisle 24 هم‌اکنون شعبات معدودی در انتاریو، کبک و آلبرتا دارد. ما به زودی در مورد افتتاح شعبات دیگر این فروشگاه زنجیره‌ای خبررسانی خواهیم کرد.

Aisle 24 — Calgary

آدرس: به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد

Instagram

 

 

منبع: Dailyhive