Friday, April 26, 2024
5.2 C
Calgary

طرفداران تیلور سوئیفت زلزله به پا کردند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر از طرفداران تیلور سوئیفت هستید و می‌خواهید در تورTaylor Swift’s Eras  حضور پیدا کنید، به خوبی می‌دانید که قرار است با تمام وجود برقصید و آواز بخوانید!

جالب است بدانید که طرفداران تیلور سوئیفت معروف به Swifties به تازگی با رقص و پایکوبی خود باعث ایجاد لرزش در پوسته زمین شدند!

این واقعه هیجان‌انگیز هفته گذشته در سیاتل رخ داد. هیجان و شادی این کنسرت به قدری زیاد بود که سوئیفت در پست اینستاگرامی خود از آن به عنوان یکی از محبوب‌ترین آخر هفته‌های خود یاد کرده است.

به گفته Jackie Caplan-Auerbach، زلزله‌شناس، موج ایجاد شده در پوسته زمین برابر با ۲.۳ زلزله ریشتری بوده است. این اتفاق در کنسرت سه ساعت و نیمی تیلور سوئیفت در سیاتل به طور رسمی به ثبت رسیده است.

وی در ادامه افزود: «در کنسرت تابستان گذشته Weekend نیز چنین چیزی مشاهده شد اما کمتر مورد توجه مردم و کارشناسان قرار گرفته است.»

جالب است بدانید که موزیک Shake It Off دلیل اصلی هیجان شرکت‌کنندگان این کنسرت بوده است.

پیش از این نیز در سال ۲۰۱۱ زمانی که Seahawks دوید و Marshawn Lynch، بازیکن‌های راگبی، زمین را لمس کرد تماشاگران به وجد آمدند و باعث لرزش در پوسته زمین شدند. لرزش زمین در این واقعه چیزی برابر با زلزله ۲ ریشتری بود.

Jackie Caplan-Auerbac به شما پیشنهاد می‌کند اگر در روزهای ۲۲ یا ۲۳ جولای به کنسرت تیلور سوئیفت می‌روید، برای درک بهتر این نوع لرزش‌ها ویدیوهای بیشتری بگیرید و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید.

 

 

منبع: Dailyhive